Municipalitatea suceveană a finalizat recent licitaţia de achiziţionare a cinci panouri publicitare pentru semnalizarea oraşului Suceava ca „destinaţie europeană de excelenţă”.
„În total, cele cinci totemuri publicitare vor costa 92.220 de lei, din care se vor achiziţiona patru panouri cu picior, de 18.800 de lei fiecare, pe care le vom pune la intrările în municipiu, dinspre Fălticeni, Gura Humorului, Botoşani, Rădăuţi, dar şi unul fără picior, în faţa Primăriei, de 17.000 de lei”, a anunţat primarul Sucevei, Ion Lungu.
Municipiul Suceava a fost desemnat Destinaţie Europeană de Excelenţă în luna iulie în cadrul unui concurs de proiecte lansat de Comisia Europeană.
Proiectul EDEN are ca obiective creşterea vizibilităţii destinaţiilor, a calităţii ofertei turistice europene, stimularea dezvoltării turismului durabil şi crearea unei reţele între destinaţii.