Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
marţi, 17 oct 2017 - Anul XXII, nr. 236 (6652)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9766 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7317 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

În septembrie

Nici o reclamație la UPU Suceava, de când funcționează Biroul Pacientului

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Înființarea Biroului Pacientului, în cadrul Unității de Primiri Urgențe a Spitalului ”Sfântul Ioan cel Nou” de la Suceava, a făcut ca, în luna septembrie, să nu fie nici o reclamație în această secție, unde de regulă familiile pacienților acumulau foarte multe nemulțumiri, legate de timpii de așteptare. Medicul-șef al UPU, dr. Liviu Cîrlan, a declarat, ieri, că pe parcursul lunii trecute, prin Biroul Pacientului au fost rezolvate 600 de situații legate de informații referitoare la starea pacienților, timpul de derulare a activității medicale, investigațiile efectuate etc. ”De când s-a deschis Biroul Pacientului, n-am mai avut nici o reclamație, ceea ce demonstrează că nu actul medical crea probleme, ci comunicarea dintre cadrele medicale și aparținători era deficitară, pe fondul numărului mare de prezentări la UPU”, a declarat dr. Cîrlan.

Șeful UPU a precizat că în continuare în secție este lipsă de medici urgentiști, fiind disponibile încă 8 posturi dar, din păcate, sunt puține șanse ca acestea să fie ocupate pentru că în țară pe această specialitate este deficit de medici. ”Sperăm că în următorii ani vom reuși să atragem încă trei, patru medici urgentiști”, a mai spus dr. Liviu Cîrlan.

Menționăm că Biroul Pacientului funcționează în UPU non-stop, o asistentă medicală fiind în permanență prezentă pentru a răspunde la întrebările familiilor pacienților și a le furniza informațiile pe care aceștia le solicită. 

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Nici o reclamație la UPU Suceava, de când funcționează Biroul Pacientului.
 Vizualizări articol: 2840 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nici o reclamație la UPU Suceava, de când funcționează Biroul Pacientului0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei