Peisajul medical sucevean a cunoscut în ultimii ani o creştere vertiginoasă a numărului de optici medicale, piaţa opticii dovedindu-se atrăgătoare pentru o serie de investitori care au simţit potenţialul acestei afaceri.
Chiar şi în acest context, clinicile care se afirmă prin profesionalism şi corectitudine, şi mai puţin prin oferte stridente, însă de cele mai multe ori amăgitoare, pot fi numărate pe degetele de la o sigură mână.
Recunoscută prin preocuparea şi atenţia pentru fiecare pacient, Optik Tătaru îşi desfăşoară activitatea de peste 15 anisub aceleaşi coordonate - seriozitate şi calitate.
„Ochelarii sunt un dispozitiv medical, nu o marfă. Vreau să cred, şi susţin cu orice argument, că la noi ochelarii au personalitate, nu sunt un produs cu care facem comerţ. Practica noastră e una sinceră şi corectă faţă de pacienţi, tuturor celor care ne-au devenit clienţi le-am câştigat încrederea şi ne-au devenit parteneri fideli. Nu sunt deloc puţine opticile care se promovează prin gratuităţi şi oferte irezistibile. Sper ca pacienţii care caută servicii specifice să fie suficient de maturi şi să înţeleagă că nimic nu e gratis, ba în final poate costa mai mult, iar o optică nu e un magazin în care se vând mărfuri”, a subliniat Cezar Tătaru, manager Optik Tătaru, acesta precizând că pe piaţa opticii din judeţul Suceava, alături de optica pe care o reprezentă, mai sunt doar două alte optici care mizează pe calitate, fără nici un fel de compromis.
Şapte puncte modernizate şi investiţii constante în aparatură
Optik Tătaru are zece puncte de lucru: în Suceava (centru, strada Nicolae Bălcescu, şi în Burdujeni, staţia Orizont), Vatra Dornei, Câmpulung Moldovenesc, Fălticeni, Gura Humorului, Rădăuţi, Paşcani, Dorohoi, Botoşani.
Dincolo de grija pentru serviciile şi produsele oferite, reprezentanţii Optik Tătaru lucrează şi la o mai bună vizibilitate a firmei, modernizând în ultimul an şapte din punctele sale de lucru, ceea ce se traduce şi printr-un confort suplimentar oferit celor care le calcă pragul.
Tot pe lista de priorităţi permanente, clinica investeşte constant în aparatură de ultimă generaţie, care garantează precizia şi corectitudinea unei consultaţii.
„Când spunem ultimă generaţie ne referim la cele mai recente dispozitive, ce este nou şi performant pe piaţă. Suntem la curent cu tot ce apare nou în domeniu, participăm la târguri, la expoziţii”, a mai specificat Cezar Tătaru. Acesta a mai adăugat că cea mai recentă achiziţie este pentru atelierul de optică, respectiv cel mai recent dispozitiv pentru tăiat lentilele ochelarilor, de la Nidek, o cunoscută firmă japoneză.
„Avem ultimele aparate şi în ceea ce priveşte cabinetul de oftalmologie. Investim foarte mult, sunt investiţii palpabile. Metoda buy-back ne asigurăm procurarea celor mai recente tehnologii”, a mai menţionat managerul opticii.
Servicii asigurate de specialişti
Pe lângă aparatura de top, Optik Tătaru şi-a consolidat poziţia pe piaţa suceveană şi datorită serviciilor oferite.
Consultaţia completă, examinarea vederii, sunt lăsate pe mâna medicilor oftalmologi cu care colaborează clinica şi care asigură servicii în toate punctele de lucru.
„Colaborăm cu medici specialişti de la Iaşi pentru punctele din Vatra Dornei, Câmpulung, Botoşani, Paşcani, Dorohoi. La Rădăuţi colaborăm cu doamna doctor Laura Cozaciuc, medic primar oftalmolog, specializată şi în medicină homeopată, la fel şi în sediile din Suceava, unde consultaţiile sunt oferite de un specialist desăvârşit în oftalmologie, medicul Laura Boeru”, au punctat reprezentanţii opticii.
Sunt excluse situaţiile în care persoanele care efectuează controlul medical să facă şi prescripţia ochelarilor, să ofere şi consultanţă, acoperind o serie de servicii care, în mod normal, trebuie asigurate de persoane diferite.
Dezvoltarea nişei de produse „luxury”
În ceea ce priveşte ramele comercializate, Optik Tătaru colaborează cu firma Luxottica din Italia, cel mai mare producător de rame pentru ochelari din lume.
Este o colaborare ce asigură o gamă foarte variată de branduri internaţionale cum ar fi: Versace, Dolce & Gabbana, Ray Ban, Vogue, etc.
În plus faţă de utilitatea ochelarilor, aceştia pot deveni un accesoriu chic şi o declaraţie a stilului propriu, dacă aceştia sunt de calitate şi bine aleşi, cu sprijinul consilierilor profesionişti.
În fiecare punct de lucru, clienţii pot alege din peste 1.000 de rame, reprezentanţii opticii având în vedere şi o extindere a ofertei în ceea ce priveşte ramele de ochelari.
Aceştia vizează comercializarea unui segment de rame de tip luxury (BleuCiel, Ralph Lauren şi Polo, Gucci, Bulgari, Chanel, etc), adresat pacienţilor care vor să poarte ochelari având semnătura brandurilor celebre.
„Încercăm să nişăm inclusiv serviciile medicale acolo unde timpul şi spaţiul ne permite, astfel că fiecare pacient care doreşte să economisească timp, să evite cozile şi timpii de aşteptare, să poată rezerva pentru o oră – două un punct de lucru al opticii. În acest interval de timp, va beneficia de toate serviciile medicale, consulaţii, consultanţă, orice îşi doreşte în domeniu. În final, pacientul va economisi timp preţios pentru el şi va avea parte de servicii personalizate”, a arătat Cezar Tătaru.