Se spune că şi un drum de 1.000 de kilometri, oricât de greu sau de uşor ar fi, începe tot cu primul pas. Dar dacă acest prim pas e făcut purtând o pereche de încălţăminte (pantofi, botine, cizme) produsă sub brandul ANNA CORI, în Fabrica Denis din Suceava, cu siguranţă mersul devine mai sprinten, fără a ştirbi nimic din rezistenţa şi eleganţa încălţărilor purtate pe un drum atât de lung. Iar şansa aceasta o au, începând de vineri, 16 decembrie, şi ploieştenii, prin deschiderea în centrul comercial AFI Palace a unui modern magazin ANNA CORI, în care pot găsi, într-un cadru rafinat, încălţăminte pentru femei şi bărbaţi, genţi şi accesorii confecţionate din piele naturală şi purtând acelaşi blazon al calităţii, al rezistenţei, al eleganţei, al meşteşugului şi al creaţiei ridicate la nivel de artă, dar şi al unui stil inconfundabil.
Ceea ce începea, după 1990, din dorinţa soţilor Ilie şi Ana Cornea de a păstra şi a dezvolta, prin Fabrica Denis, priceperea şi experienţa dintr-o zonă recunoscută de meşteşugari, se continuă prin înfiinţarea unei linii de încălţăminte pentru femei, alăturând sutelor de modele realizate distincţia pe care o caută orice femeie care iubeşte pantofii. Colaborarea cu designerul italian Davide Vaccari înseamnă încă un pas mare făcut pe drumul impunerii brandului ANNA CORI şi a stilului promovat prin acesta şi, deopotrivă, prin toate produsele Fabricii Denis pe o piaţă concurenţială puternică.
Atuurile sunt, după cum a confirmat vineri Ana Cornea, director general, calitatea pielii utilizate (adusă din Italia), dar şi a tălpii, a căptuşelii şi a accesoriilor, dublată de profesionalismul echipei de creaţie şi de priceperea celor peste 400 de angajaţi şi de nivelul înalt de tehnologizare al fabricii şi, nu în ultimul rând, de cel mai bun raport calitate-preţ al sutelor de modele realizate. O echipă profesionistă devenită şi o adevărată familie, însufleţită de soţii Cornea şi de cei şase copii, una dintre fiice, Andreea, lucrând ea însăşi în echipa de management a firmei, dar şi de prietenia păstrată încă din liceu cu Dumitru Parasca, managerul de leasing, cel care a menţionat despre viitoarea extindere a reţelei de magazine ANNA CORI, o reţea care de vineri a adus la Ploieşti, în AFI Palace, prin cel de-al 36-lea magazin, meşteşugul, arta şi eleganţa, aşezând pe rafturi, în prag de sărbători, cele mai noi colecţii de încălţăminte, genţi şi accesorii pentru femei şi bărbaţi ce pot deveni un dar cu totul aparte.