Centrul municipiului Suceava a rămas duminică dimineaţă circa două ore, între orele 7:30-9:30, în unele zone, aproape trei ore în alte zone, fără energie electrică din cauza unei avarii la un cablu electric din reţeaua de distribuţie. Sucevenii nemulţumiţi că tot mai des au loc întreruperi de energie electrică în municipiul Suceava au sunat la numărul de telefon 0 800 800 929, de unde li s-a explicat că există o avarie şi echipele de intervenţie ale E.ON vor ajunge în zonă în cel mai scurt timp pentru a rezolva problema.
Cel mai scurt timp pentru echipele de electricieni a fost „tradus” în aproape trei ore de întrerupere a energiei electrice. Nemulţumiţii, pe bună dreptate, arată cu degetul înspre reprezentanţii E.ON România, cărora le reproşează că nu fac investiţii în reţelele de distribuţie a energiei electrice, fapt ce duce la tot mai multe pene de curent.
“Reprezentanţii E.ON România au transmis că regretă disconfortul produs de această întrerupere şi asigură consumatorii că echipele lor au intervenit astfel încât alimentarea cu energie electrică să fie reluată în cel mai scurt timp posibil” este răspunsul pe care îl primesc consumatorii după fiecare pană de curent. Regretele sunt tardive. Cu o săptămână în urmă, pe 19 august, tot la primele ore ale dimineţii, locuitorii cartierului George Enescu au rămas, preţ de câteva ore, fără energie electrică din cauza unei avarii în reţeaua de distribuţie E.ON. Defecţiunea s-a produs în jurul orei 4.45, furnizarea electricităţii fiind reluată după o oră şi jumătate pentru o parte dintre locuitorii cartierului, în vreme ce alţii au avut energie electrică abia în jurul orei 10.00. Incidentul a fost cauzat de defectarea unui cablu subteran de energie.
(29 aug 2016, 14:59:04