Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
vineri, 29 apr 2016 - Anul XXI, nr. 101 (6214)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9762 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,717 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Soluţii

Nistor Tătar: Cetăţeanul şi nevoile lui sunt cele care trebuie să fie în centrul atenţiei şi de aceea primăria trebuie să fie deschisă şi receptivă la nevoile locuitorilor

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Candidatul PSD la funcţia de primar al municipiului Rădăuţi, Nistor Tătar, preşedinte al PSD Rădăuţi, a declarat ieri că programul de dezvoltare al municipiului Rădăuţi trebuie să pornească de la o relaţie corectă între primărie şi locuitorii oraşului.
„Prea mult timp primăria nu a soluţionat problemele cu care locuitorii se confruntă zi de zi şi a fost opacă la nevoile oamenilor”, a precizat Nistor Tătar.
Candidatul PSD la funcţia de primar al municipiului Rădăuţi a subliniat că din acest motiv are în vedere ca activitatea din primărie să se bazeze pe profesionalismul funcţionarilor şi pe respectarea legislaţiei.
„Cetăţeanul şi nevoile lui sunt cele care trebuie să fie în centrul atenţiei, iar din acest motiv, pentru a veni în sprijinul locuitorilor, în primărie va fi înfiinţat un Ghişeu Unic informatizat care va prelua toată problematica şi o va distribui spre soluţionare compartimentelor specializate. Cetăţeanul va fi informat în cât timp va putea afla răspunsul, iar ulterior i se va aduce la cunoştinţă modul în care s-a soluţionat respectiva cerere”, a precizat Nistor Tătar.
El a mai adăugat că, mai mult, pentru că este nevoie de mai mulţi specialişti, se impune perfecţionarea a cel puţin cinci funcţionari în managementul proiectelor, subliniind că în calitate de primar va reorganiza instituţional activitatea structurilor primăriei în baza noilor concepte de management performant, iar toate serviciile vor fi informatizate.
De asemenea, Nistor Tătar a mai precizat că şi pagina de internet a primăriei va deveni o interfaţă cu cetăţeanul, urmând ca toate deciziile şi hotărârile să fie publicate mai întâi spre consultare şi apoi, după aprobare, în forma finală.
„Pentru că se impune o administrare participativă, programul meu prevede şi înfiinţarea de comisii consultative ale societăţii civile în paralel cu comisiile de specialitate ale Consiliului local. Astfel, pentru fiecare proiect de hotărâre de Consiliu local, comisiile consultative vor putea aduce amendamente care să fie preluate şi discutate de comisiile de specialitate ale Consiliului Local”, a declarat Nistor Tătar.
Candidatul PSD la funcţia de primar al municipiului Rădăuţi a mai spus că deschiderea primăriei va fi totală şi că va analiza cu locuitorii modul de realizare a debirocratizării, astfel încât relaţia dintre primărie şi cetăţean să fie mereu îmbunătăţită.
„Pentru că cetăţenii trebuie să ştie ce se întâmplă permanent cu banii publici, pe site-ul primăriei va fi realizată o secţiune specială în care, în fiecare zi, vor fi publicate toate facturile achitate, de la achiziţia de creioane până la decontarea lucrărilor la drumuri”, a încheiat candidatul PSD la funcţia de primar al municipiului Rădăuţi, Nistor Tătar.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Nistor Tătar: Cetăţeanul şi nevoile lui sunt cele care trebuie să fie în centrul atenţiei şi de aceea primăria trebuie să fie deschisă şi receptivă la nevoile locuitorilor.
 Vizualizări articol: 2236 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 4.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 4.0 din 2 voturi
Nistor Tătar: Cetăţeanul şi nevoile lui sunt cele care trebuie să fie în centrul atenţiei şi de aceea primăria trebuie să fie deschisă şi receptivă la nevoile locuitorilor4.052

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei