E.ON Energie România SA derulează, în această perioadă, o campanie de actualizare a contractelor de furnizare a energiei electrice la clienţii casnici din Moldova.
În conformitate cu prevederile Ordinului ANRE nr. 88/2015, toţi consumatorii au obligaţia actualizării contractelor de furnizare a energiei electrice.
Această campanie se va desfăşura în mai multe etape, o primă etapă vizând consumatorii casnici din mediul rural, din judeţele Iaşi, Vaslui, Suceava, Botoşani, Neamţ şi Bacău.
Pentru a facilita acest proces, echipe mobile ale E.ON Energie România vor fi prezente în teritoriu pentru informarea şi perfectarea documentelor aferente noilor contracte de furnizare a energiei electrice.
Documentele necesare pentru actualizarea contractelor la consumatorii casnici sunt:
- Document care să ateste dreptul de folosinţă al spaţiului (după caz, autorizaţie de construire, contract vânzare/cumpărare, certificat moştenitor, adeverinţă eliberată de primărie, contract de închiriere etc.);
- Act de identitate.
Cazurile particulare vor fi analizate individual, în funcţie de specificul fiecărei situaţii.
Clienţii care doresc informaţii privind încheierea contractelor de furnizare a energiei electrice pot accesa canalele de comunicare puse la dispoziţie de E.ON Energie România: telefonic, la unul din numerele 0800 800 366 sau 0800 800 900, apel gratuit din orice reţea de telefonie; prin e-mail, la adresa serviciiclienti@eon-romania.ro; prin intermediul portalului E.ON Myline, prin fax, la numărul 0265 200 367; prin poştă, la adresa OP 1, CP 10 Târgu Mureş; prin intermediul Centrelor Relaţii Clienţi.