Traian Andronachi, candidatul Uniunii pentru Rădăuţi (UpR) pentru funcţia de primar al municipiului Rădăuţi, spune că UpR are ca prim obiectiv crearea de noi locuri de muncă. „Servicii Comunale S.A., al cărui acţionar exclusiv este Consiliul Local Rădăuţi, nu a reuşit să se ridice până acum la înălţimea aşteptărilor. Cetăţenii s-au săturat să plătească pentru drumuri balastate al căror preţ pe kilometru este mai mare decât cel corespunzător unui drum asfaltat. În opinia noastră este nevoie de o restructurare serioasă a societăţii amintite, pentru ca rădăuţenii să poată beneficia de servicii municipale la standarde europene”, arată Andronachi. În viziunea UpR, societatea comercială Servicii Comunale S.A. trebuie să devină cel mai mare angajator din zonă. Aceasta va fi capabilă să furnizeze cele mai multe locuri de muncă pentru localnici în vederea finalizării proiectelor propuse de UpR pentru dezvoltare locală, dacă va conştientiza că trebuie să-şi diversifice obiectele de activitate, şi, în acelaşi timp, va accesa direct fonduri europene. Accesarea se poate face în paralel cu specialişti proprii, dar şi colaborând cu cele mai renumite firme de consultanţă din ţară. UpR vizează o gamă mai largă de proiecte, începând cu cel de construcţie a unei noi baze sportive moderne dotată cu bazin olimpic acoperit şi până la proiecte de anvergură, inclusiv de producere şi vânzare pe piaţă a energiei.
Refacerea infrastructurii municipale
Un alt obiectiv prioritar pentru Uniunea pentru Rădăuţi are ca temă refacerea infrastructurii municipale, grav afectate de lucrările care au ca beneficiar societatea ACET S.A. şi care au creat un disconfort major. Traian Andronachi a afirmat: „Trebuie ţinut cont şi de nemulţumirile cetăţenilor cauzate de deteriorarea accentuată a autovehiculelor din cauza nenumăratelor gropi din carosabil. UpR a primit semnale de la cetăţeni care atrag atenţia asupra lucrărilor de proastă calitate care s-au efectuat deja şi care, odată cu turnarea covorului asfaltic, vor fi <acoperite>. Edificator în acest sens este cazul recent în care un capăt de tronson a fost blindat cu un cep de lemn. Aceste lucrări de mântuială, însoţite de calitatea slabă a materialelor folosite, vor crea premisele unor posibile avarii subterane în viitorul apropiat, ceea ce sporeşte îngrijorarea cetăţenilor că asfaltarea, şi aşa costisitoare, va trebui refăcută în anii imediat următori".