Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
marţi, 2 feb 2016 - Anul XXI, nr. 26 (6139)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9766 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7317 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   8 imagini |   ø fişiere video

La Bucureşti

Două echipe de elevi de la Colegiul „Petru Rareş”, pe podiumul unui concurs de dezbateri

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Două echipe de elevi de la Colegiul Naţional „Petru Rareş” Suceava au fost premiate în cadrul Concursului de dezbateri pe teme ştiinţifice "Debats-toi", competiţie organizată de Liceul Francez "Anna de Noailles" din Bucureşti, în perioada 25-26 ianuarie.

Dezbaterile au avut un înalt grad de dificultate, nu doar prin moţiunile propuse, ci şi prin faptul că s-au desfăşurat în franceză şi engleză, cei de la Liceul Francez fiind, majoritatea, vorbitori nativi ai acestor limbi.

Echipa care a susţinut moţiunea în franceză, formată din Alina Doboş (cl. a IX-a), Andra Socoliuc, Andra Litvinchevici, Camelia Tîrnovan şi Alexandra Florea (cl. a X-a), s-a situat pe locul al III-lea, iar echipa „englezilor” - Mara Croitoru, Bianca Ciornei, Florea Ştefan, Lazăr Vlad şi Răzniceanu Vlad (clasa a XI-a E ) a obţinut locul al II-lea.

A III-a ediţie a competiţiei a reunit 16 echipe a câte cinci elevi, reprezentând Colegiul Naţional „Petru Rareş” Suceava, Colegiul Naţional „Tudor Vianu” Bucureşti, Liceul Francez „Anna de Noailles” Bucureşti, Liceul Francez din Sofia, Liceul Teoretic Otopeni, Colegiul Economic „Virgil Madgearu” Bucureşti. Dezbaterile s-au desfăşurat în limbile engleză şi franceză pe teme de actualitate - agricultura biologică, ambalaje, biocarburanţi, organisme modificate genetic, alimentaţie sănătoasă, hepatita B, metode contraceptive etc.

Tinerii victorioşi fac parte din cadrul clubului "Polemici cordiale" de la Colegiul „Petru Rareş”, coordonat de prof. Ileana Boteanu, fiind pregătiţi la clasă de Petronela Munteanu, Laura Ciurari, Luminiţa Mocanu, Anamaria Fomin, Mihaela Fodor şi Antonela Glaser, coordonatoarea secţiei de limba franceză.

La Bucureşti tinerii au fost însoţiţi de Antonela Glaser, Ileana Boteanu şi Anca Greculeac – director adjunct al colegiului.

 

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Două echipe de elevi de la Colegiul „Petru Rareş”, pe podiumul unui concurs de dezbateri.
 Vizualizări articol: 2132 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 4 voturi
Două echipe de elevi de la Colegiul „Petru Rareş”, pe podiumul unui concurs de dezbateri5.054

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei

Reteta Zilei

Bucataria pentru toti Concentrat de legume fără conservanți Dacă a devenit o obișnuință folosirea cubulețelor de concentrat la pregătirea oricărei ciorbe sau în sosuri, dar ne dorim să evităm grămada de chimicale cu care multe dintre aceste produse sunt ”îmbogățite”, putem recurge la... Citeşte