Firma care a preluat sistemul centralizat de termoficare al Sucevei, la începutul acestei ierni, Thermonet, a deschis în centrul oraşului un spaţiu în care abonaţii să poată intra în legătură directă cu reprezentanţii societăţii.
Biroul de Relaţii Clienţi al Thermonet a fost deschis pe strada Mihai Eminescu, în clădirea din spatele Cinematografului Modern, cunoscută după numele magazinului de la parter – Eurostela.
Thermonet a preluat acolo două etaje, jos fiind amenajate spaţiile pentru birourile de relaţii clienţi şi departamentul comercial, în vreme ce etajul urmează să fie utilizat de personalul administrativ.
Astfel, sucevenii care au de sesizat eventuale probleme în asigurarea serviciilor de căldură şi apă caldă, care au nelămuriri sau diverse sesizări pot discuta acolo direct cu reprezentanţii Thermonet.
„Pentru a veni în întâmpinarea clienţilor, curând le vom pune la dispoziţie şi un Telverde - număr de telefon apelabil gratuit din toate reţelele, la care se pot raporta non-stop problemele de furnizare a căldurii şi apei calde. Acest serviciu a fost deja contractat, urmează să fie făcute legăturile şi de săptămâna viitoare sucevenii vor putea discuta direct cu operatorii noştri, pentru a primi răspunsuri la întrebările lor. Acest serviciu va fi funcţional non-stop, pentru că după orele de program, toate apelurile vor fi redirecţionate către dispeceratul de termoficare”, a spus directorul Thermonet Suceava, Mugur Corlăţean.
Odată cu deschiderea noului sediu al Thermonet în zona centrală a municipiului, la doar câţiva paşi distanţă de sediul furnizorului regional de apă-canalizare, ACET (închis parţial pentru modernizare), la câteva sute de metri distanţă şi de sediul E.ON, sucevenii au concentrate într-o zonă destul de restrânsă sediile furnizorilor principalelor servicii de utilităţi.