Până la finele lunii martie, sucevenii au ocazia să desemneze persoanele care să fie la conducerea asociaţiilor de proprietari din care fac parte.
Tocmai de aceea, conducerea Primăriei Suceava a transmis recent o notificare tuturor asociaţiilor din municipiu, pentru a le aminti că, în conformitate cu prevederile HCL nr.109/2009, președinții asociațiilor de proprietari sunt obligați ca în perioada 15-30 ianuarie să comunice la Serviciul Asociații de proprietari datele desfășurării adunărilor generale.
Viceprimarul Ovidiu Doroftei, care coordonează activitatea Serviciului Asociaţii de Proprietari, din cadrul Primăriei Suceava, i-a îndemnat pe suceveni să dea curs convocărilor care vor fi făcute la fiecare scară de proprietari în parte, să participe la adunările generale care vor fi convocate, dacă le pasă de modul în care este gestionată asociaţia din care fac parte.
„În fiecare an primim sute de reclamaţii referitoare la probleme în cadrul asociaţiilor de proprietari. Cei care au diverse nemulţumiri trebuie să le discute acolo prima dată şi dacă nu găsesc acolo înţelegere şi implicare, pot face demersuri pentru schimbarea celor care se află la conducerea asociaţiei. Tocmai de aceea este foarte important să se prezinte la adunările generale ale asociaţiilor de proprietari şi la cele extraordinare, unde, de obicei, se iau deciziile finale privind alegerea conducerii asociaţiei”, a explicat Ovidiu Doroftei.
În cadrul acestor adunări generale ale asociaţiilor de proprietari se decid componenţa conducerii asociaţiilor de proprietari, salariile acestora, penalităţile care se percep proprietarilor de apartamente pentru fiecare zi de întârziere la plata cheltuielilor de întreţinere, dar se face şi darea de seamă asupra activităţii asociaţiei de până în acel moment.
În municipiul Suceava există 110 asociaţii de proprietari, din care doar una are în administrare peste 2.000 de apartamente (23+27 Obcini), una cuprinde între 1.501 şi 2.000 de apartamente, 5 au între 1.001 şi 1.500 de apartamente, alte 5 administrează între 801 şi 1.000 de apartamente, 10 asociaţii au în grijă între între 501 şi 800 de apartamente, 16 asociaţii au între 301 şi 500 de apartamente, 30 de asociaţii - între 101 şi 300 de apartamente, iar 42 de asociaţii sunt înfiinţate pentru a administra până în 100 de apartamente.
Numărul total de apartamente din municipiul Suceava este de 36.719, cuprinse într-un număr de 2.005 scări de bloc, aferente unui număr de 890 de blocuri.
(13 ian 2016, 14:28:06
Acum, ori nu se vrea sa se faca contracte individuale pe apartament ori sunt interese foarte mari de unde se castiga bani murdari de pe urma prostimii din acest judet.