Oamenii care au de stat la cozi ore în şir la sediul pentru relaţii cu clienţii al E.ON România din centrul Sucevei au răbufnit în dimineaţa zilei de miercuri, iar agentul de pază care asigură ordinea a sunat la numărul de urgenţe 112 şi a cerut ajutor poliţiei. S-a întâmplat în jurul orei 9.30. La faţa locului s-a deplasat un echipaj din cadrul Poliţiei municipiului Suceava, care a constatat că în faţa sediului se aflau în jur de o sută de persoane care nu puteau pătrunde în interior, în condiţiile în care în incintă erau alte câteva zeci de persoane.
Poliţiştii au constatat că oamenii s-au îmbulzit pentru a intra în sediu, fără însă a se manifesta violent ori a tulbura ordinea şi liniştea publică. Având în vedere numărul foarte mare de oameni şi corul de nemulţumiri, o patrulă de siguranţă publică a Poliţiei municipiului Suceava a rămas în zonă, pentru a monitoriza situaţia.
Afluxul foarte mare de oameni care se prezintă în aceste zile la E.ON este format în majoritate de persoane care vin să-şi schimbe contractul cu tarif social, pentru a beneficia în continuare de ajutor social.
Trecând peste acest aspect, cert este că E.ON continuă bătaia de joc la adresa sucevenilor care trebuie să se prezinte din diferite motive la companie. Aglomeraţia din birourile de relaţii cu clienţii este la ordinea zilei, asta în primul rând pentru că E.ON are deschis doar acest punct, pentru sutele de mii de consumatori din judeţul Suceava. Aşa se face că oameni din zona de munte a judeţului trebuie să plece de acasă dis-de-dimineaţă pentru a prinde rând la cozile de la E.ON şi a pierde apoi ore întregi pentru a-şi rezolva problemele. Asta dacă au noroc şi nu cumva trebuie să mai prezinte vreun document şi să mai vină într-o zi la Suceava. Toate nemulţumirile exprimate până acum de suceveni pe toate căile de comunicare, chiar şi la Prefectură sau Consiliul Judeţean, nu au avut nici un ecou.
(27 nov 2015, 11:12:19