E.ON Distribuţie România recomandă tuturor sucevenilor să păstreze la îndemână numerele de urgenţă 0265.200.928 (număr taxabil cu tarif local din reţeaua Telekom şi cu tariful operatorului pentru toate celelalte reţele de telefonie) şi0800.800.928 (număr gratuit, apelabil din principalele reţele de telefonie fixă şi mobilă), iar dacă simt miros de gaz sau constată declanşarea alarmei la detectorul de gaz să anunţe imediat dispeceratul companiei, astfel încât echipele specializate să intervină la timp pentru ca apariţia unor evenimente grave să poată fi evitată.
„Un simplu apel telefonic îţi poate salva viaţa şi bunurile”, spun reprezentanţii E.ON. Utilizarea gazelor naturale în condiţii de siguranţă presupune, fără echivoc, o atitudine responsabilă şi un nivel de conştientizare şi implicare ridicat din partea consumatorilor, care trebuie să aibă în vedere faptul că ei sunt cei care pot preveni producerea unui eveniment grav, prin intermediul unui simplu apel telefonic către distribuitorul de gaze naturale. În cazul în care simt miros de gaz în interiorul imobilelor, sucevenii sunt rugaţi să aplice următoarele măsuri de siguranţă: să stingă toate focurile; să deschidă imediat toate uşile şi ferestrele; să nu manevreze aparate electronice; să nu aprindă lumina; să nu verifice cu flacără instalaţiile de gaze naturale; să sune imediat la dispeceratul de urgenţă al E.ON Distribuţie România la unul dintre numerele de telefon 0265.200.928 sau 0800.800.928.
„<Parcă miroase a gaz? Sau poate mi s-a părut. Ceilalţi membri ai familiei nu au sesizat mirosul. Sigur mi s-a părut, altfel ar fi simţit şi ceilalţi ceva. Oare ce ar trebui să fac într-o asemenea situaţie?!> sau <Detectorul de gaze nu funcţionează corect, iar s-a declanşat alarma, deşi eu nu am simţit miros de gaz. Cu siguranţă e defect!>Cu siguranţă, mulţi dintre utilizatorii de gaze naturale au trecut măcar o dată printr-o astfel de situaţie. Din păcate, nu de puţine ori s-a dovedit că ceea ce au părut a fi alarme false au devenit evenimente tragice. Tratarea cu superficialitate a scăpărilor de gaze a stat la baza a numeroase incidente soldate cu pagube materiale şi victime”, au transmis reprezentanţii Departamentului Comunicare Corporatistă E.ON România. Dispeceratul E.ON Distribuţie România funcţionează în regim non-stop şi asigură servicii specifice de preluare a apelurilor şi intervenţie pentru locuitorii din cele peste 1.000 de localităţi din cele 20 de judeţe din aria de competenţă a companiei E.ON.