Preşedintele Consiliului Judeţean Suceava, Cătălin Nechifor, consideră că Aeroportul „Ştefan cel Mare” Suceava este cel mai uşor accesibil pentru viitorii clienţi, comparativ cu celelalte aeroporturi din regiune. Cătălin Nechifor a precizat că în perioada următoare Direcţia de Drumuri din cadrul Consiliului Judeţean va pune în practică un proiect pentru semnalizarea principalelor intersecţii din judeţ cu indicatoare cu distanţele până la aeroport. În acelaşi timp, el a precizat că CJ Suceava a finalizat lucrările de asfaltare a drumului judeţean dintre Liteni şi Valea Glodului, parte din ruta care oferă un acces mai rapid către aeroport dinspre Fălticeni. „Este un drum foarte important pentru accesul la aeroport, pentru că scurtează, şi am cronometrat, cu măcar 15 minute, distanţa din zona Fălticeni către aeroport, faţă de varianta clasică de a veni prin Suceava”, a arătat Nechifor. El a adăugat că o altă rută pe care a identificat-o ca soluţie de acces rapid către aeroport, pentru cei ce vin din zona Fălticeni, Târgu Neamţ sau Paşcani este traseul E85 (după Cumpărătura) – Bosanci – Udeşti – Salcea – aeroport. În aceste condiţii el a apreciat că în momentul de faţă Suceava are cel mai accesibil aeroport pentru viitorii clienţi, în condiţiile în care pentru a ajunge la cele din Iaşi sau Bacău, este necesară traversarea celor două oraşe.
Pe de altă parte, Cătălin Nechifor a declarat în şedinţa de ieri a Consiliului Judeţean că în cursul săptămânii viitoare va prezenta public o serie de informaţii cu privire la concurenţa neloială faţă de aeroportul din Suceava.
Aeroportul „Ştefan cel Mare” Suceava a fost redeschis duminică, 25 octombrie a.c., traficului intern şi internaţional de persoane, prima cursă Tarom fiind anunţată pentru data de 12 noiembrie 2015.
(31 oct 2015, 13:39:05
Adevarul e ca iesenii sunt mai activi si nu prea si-au dorit sa se construiasca aeroportul de la Salcea, un adevarat concurent. Si au dreptate pentru ca existenta aeroportului la Suceava va avea un impact imediat si negativ pentru aeroporturile din Iasi si Bacau.
O autostrada ar facilita schimburile economice cu Polonia si cu Ucraina. De asemeni, avantajeaza si turismul. Prin Ucraina ar fi mult mai simplu, mult mai putin costisitor catre Ungaria si Austria.
Doar ca Ministerul Transporturilor ignora Nordul tarii si propune un plan faraonic doar in Sud.