Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
marţi, 22 sep 2015 - Anul XX, nr. 220 (6032)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9759 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7742 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Seduşi şi păcăliţi

Suceveni traşi pe sfoară de o agenţie care le-a promis că îi va face vedete

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

O carieră de succes în showbiz, pictoriale în reviste colorate, apariţii în reclame şi vizibilitate precum a Simonei Halep, a lui Messi sau a lui Ronaldo, acesta este visul frumos pe care o agenţie de modeling din Bucureşti, SC Victory Style & Beauty SRL, îl primite sucevenilor.

Fete tinere sunt seduse de promisiunea că vor ajunge vedete şi după ce plătesc o taxă de înscriere de 85 de leisemnează un contract de 300 de euro, prin care firma nu-şi asumă nici o responsabilitate.

Suceveni, părinţi cu copii şi fete tinere, sunt abordaţi, într-o primă fază, pe esplanada din centrul oraşului. Pe motiv că le vor schimba viitorul, posibililor clienţi li se propune, în mod insistent, să vină până la sediu, tot în zona centrală, pe strada Meseriaşilor, pentru a li se oferi mai multe detalii. Aproape convinşi că au dat peste şansa vieţii lor, unii suceveni au semnat contracte care nu le garantează nimic şi în care nu se regăseşte nici una dintre promisiunile verbale făcute de agenţie.

 

„Ne-a zis să ducem fetiţa la ei pentru că are potenţial pentru prezentări şi reclame de imagine”

Un astfel de contract a fost semnat şi de un sucevean din Poieni Solca. Şi-a înscris ambele fete la agenţie, plătind pentru fiecare câte 85 de lei. Ulterior i s-au cerut câte 300 de euro pentru încheierea a două contracte de reprezentare, apucând să plătească doar un avans de 50 de euro.

„În luna august eram cu fetiţa mea de 6 ani şi soţia în centrul oraşului. Am fost abordaţi de o fată, pe nume Alina, care ne-a prezentat un vis frumos. Pur şi simplu ne-a manipulat. Ne-a zis să ducem fetiţa la ei pentru că are potenţial pentru prezentări şi reclame de imagine şi din asta ea poate câştiga foarte mulţi bani”, a povestit bărbatul.

Cuceriţi de mirajul celebrităţii şi al unor câştiguri mari, suceveanul a mers la sediul de pe strada Meseriaşilor, nr. 2, şi a achitat o taxă de înscriere de 85 de lei, pentru care a primit bon fiscal. Două săptămâni mai târziu şi-a înscris şi cea de-a doua fată în evidenţele agenţiei.

”Am fost chemaţi de domnişoara director care ne-a încălzit minţile printr-o foarte încântătoare discuţie precum că fetele noastre pot ajunge ca marile vedete. După asta ne-a vorbit de contract, de 300 de euro. Am dat un avans de 50 de euro pentru care avem chitanţă şi a rămas că trebuie să revenim”, ne-a povestit suceveanul.

Primele semne de întrebare ale bărbatului au apărut în momentul în care a căutat pe internet câteva date despre firma Victory Style & Beauty din Bucureşti.

„Domnişoara director a lăudat firma, ne-a spus că au o experienţă de şapte ani, însă pe internet apărea altceva. Ne-am dat seama că suntem victimele unei escrocherii şi am revenit la ei pentru a le cere banii înapoi. Ne-au spus că ne vor da cei 50 de euro în 30 de zile. Acum aşteptăm”, a spus dezamăgit suceveanul.

 

Contracte fără prea multe obligaţii pentru agenţie

Sucevenii care au crezut în promisiunile agenţiei semnează, dau bani, fără să analizeze contractul foarte bine. De altfel, contractul este bine făcut, cu prudenţă, pentru ca din punct de vedere juridic şi legal firma să fie „acoperită”.

Potrivit documentului, „agenţia va depune toate diligenţele pentru a presta în cele mai bune condiţii servicii de reprezentare pentru beneficiar” şi „va încerca pe cât posibil să-l informeze pe beneficiar cu privire la stadiul negocierilor cu terţii (clienţi)”.

Totodată, agenţia se obligă să predea beneficiarului un albumfoto digital, album care trebuie plătit tot de client.

Practic, între promisiunile verbale cu care agenţii stradali îşi ademenesc clienţii şi obligaţiile pe care firma şi le asumă prin contract este o diferenţă ca de la cer la pământ. Li se promite celebritate, însă nu li se garantează aproape nimic.

Subcomisarul Ionuţ Epureanu, purtător de cuvânt al Inspectoratului Judeţean de Poliţie Suceava, a atras atenţia cetăţenilor „să manifeste responsabilitate în faţa unor astfel de propuneri, inclusiv reticenţă, pentru că se pot dovedi doar pretexte pentru a obţine nişte sume ilicite de către unele persoane, prejudiciile fiind greu recuperabile ulterior din cauza condiţiilor contractuale”. 

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Suceveni traşi pe sfoară de o agenţie care le-a promis că îi va face vedete.
 Vizualizări articol: 5662 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 10 voturi
Suceveni traşi pe sfoară de o agenţie care le-a promis că îi va face vedete5.0510

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Schema veche trimis de
(22 sep 2015, 11:26:39
Porcaria aia se practica inca de acum 10 ani prin marile orase. Inca o dovada ca avem nevoie de informari periodice de la Politie inca din scoala si de educatie pentru a putea preintampina situatii neplacute.

Personal am fost abordat cu fetita de o doamna acum cateva zile pe esplanada centrala si dupa ce i-am spus ca stiu exact despre ce este vorba, a cautat imediat o alta victima. Nici doua minute nu a durat ca a si racolat o femeie cu o fetita.
2.   Vise... trimis de
(22 sep 2015, 12:41:02
Aceiasi pacaleala dupa modelul celor din Mamaia care ne-au agasat pe faleza cand treceam cu copilul de mana promitandu-i marea cu sarea.Un semn de intrebare iti pui atunci cand vezi insistenta cu care te abordeaza si faptul ca nu fac nici o selectie oprind aproape pe oricine frumos,urat,gras,slab...scund, au potential de fotomodele...Asa ca nu va mai lasati pacaliti de promisiuni desarte...investiti banii in carti,materiale educative,s.a, caci frumusetea e trecatoare dar inteligenta nu.

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei