Departamentul de Specialitate cu Profil Psihopedagogic din cadrul Facultăţii de Ştiinţe ale Educaţiei, Universitatea ,,Ştefan cel Mare” din Suceava, desfăşoară în luna septembrie 2015 admiterea la Programul de Formare Psihopedagogică, program ce le permite cursanţilor angajarea ca profesor în învăţământul preuniversitar (gimnazial şi liceal) şi universitar.
Înscrierea la modulul psihopedagogic, aşa cum este el cunoscut, „este o opţiune deschisă pe viaţă, pentru că asigură obţinerea unei certificări cu valabilitate permanentă”, precum au explicat reprezentanţii facultăţii. Aceştia au mai subliniat faptul că obţinerea certificatului propune absolvenţilor o şansă în plus de angajare pe piaţa forţei de muncă, oferindu-le posibilitatea de a profesa în învăţământul preuniversitar şi universitar.
La programele de formare psihopedagogică se pot înscrie pentru concursul de admitere atât studenţii, cât şi absolvenţii de studii universitare. Parcurgerea celor două niveluri de studii se poate face în regim cu frecvenţă concomitent cu desfăşurarea studiilor de licenţă (Nivel I) sau de masterat (Nivel II), iar absolvenţii studiilor universitare de licenţă, care nu au urmat programul de formare psihopedagogică pe parcursul studiilor universitare, pot parcurge cele două niveluri în regim postuniversitar, pe durata unui an universitar fiecare. Pentru a parcurge Nivelul II este obligatorie absolvirea Nivelului I.
Înscrierile se fac până în 17 septembrie 2015, la Universitatea ,,Ştefan cel Mare” din Suceava, corp A, etaj I, sala A121, între orele 08:00-15:00. Beneficiază de gratuitate studenţii admişi la programe universitare cu finanţare de la bugetul de stat.
Informaţii suplimentare şi detalii privind procedura de înscriere şi înmatriculare pot fi accesate la adresa www.dppd.usv.roşi la numărul de telefon 0230 216 147 (int.144).
„Pe lângă posibilitatea de angajare imediată după terminarea facultăţii, modulul psihopedagogic susţine dezvoltarea personală a cursanţilor pe dimensiunea cognitivă, emoţională şi socială, fiind o garanţie a succesului în relaţionarea interpersonală şi în consolidarea unei cariere autentice”, au mai punctat reprezentanţii facultăţii de Ştiinţe ale Educaţiei.