Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
sâmbătă, 29 aug 2015 - Anul XX, nr. 200 (6012)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9759 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7742 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Masterplan

Nechifor susţine că drumul expres Paşcani - Dolhasca - Vereşti - Suceava - Siret va rezolva problema traficului în zona comercială a Sucevei

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Preşedintele Consiliului Judeţean, Cătălin Nechifor, susţine că nu este posibilă realizarea unei noi centuri ocolitoare Cumpărătura - Ipoteşti - Salcea, aşa cum propun liberalii, întrucât în masterplanul României pe transporturi aprobat de Comisia Europeană este prevăzută construirea unui drum expres Paşcani - Dolhasca - Vereşti - Suceava - Siret. Nechifor a subliniat că această nouă arteră de circulaţie va rezolva problema traficului în zona comercială a municipiului Suceava. ”Masterplanul României care este depus şi aprobat de Comisia Europeană are prezentate şi definite câteva aspecte legate de traficul rutier. În primul rând drumul expres Paşcani - Dolhasca - Vereşti - Suceava - Siret, care continuă de la Paşcani la Bacău şi mai departe către Focşani şi Bucureşti. Drumul expres va fi pe două benzi pe sens şi are 60,5 kilometri pe tronsonul Paşcani - Suceava şi aproximativ 41 de kilometri  pe tronsonul Suceava - Siret. El conţine ocolirea Sucevei exact în zona de care făceau vorbire cei din PNL. Nu mai e nevoie de intervenţii sau altceva pentru că e bătut în cuie prin acest masterplan”, a explicat Nechifor.

El a arătat că masterplanul prevede pentru judeţul Suceava două rute ocolitoare, şi anume Vatra Dornei, în lungime de 3,8 kilometri, şi Câmpulung Moldovenesc, în lungime de 18 kilometri. Asta în condiţiile în care în masterplanul României sunt cuprinse doar 14 astfel de rute ocolitoare.

”Concluzionând, putem spune că centura de ocolire prin zona de sud-est este rezolvată deja de guvernul actual, sigur, în fază de proiect. Vom vedea cine va executa această lucrare”,  a spus Nechifor. El a mai ţinut să precizeze că actuala centură de ocolire a municipiului Suceava a fost construită cu şase milioane de euro pe kilometru, comparativ cu centura Bacăului, care a costat trei milioane de euro pe kilometru, şi este prevăzută cu două benzi pe sens.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Nechifor susţine că drumul expres Paşcani - Dolhasca - Vereşti - Suceava - Siret va rezolva problema traficului în zona comercială a Sucevei.
 Vizualizări articol: 2633 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nechifor susţine că drumul expres Paşcani - Dolhasca - Vereşti - Suceava - Siret va rezolva problema traficului în zona comercială a Sucevei0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Se va investi in Sv-a in functie de autostrada! trimis de
(29 aug 2015, 13:23:11
In urmă cu nouă ani, județul Bistriţa-Năsăud era prins cu o autostradă care să facă legătura prin partea de nord a țării între Transilvania şi Moldova. In noua viziune a Guvernului acest drum nu mai există. Şi mă refer la străvechea şi cea mai folosită legătură între Ardealul de Nord şi Bucovina, prin Pasul Tihuța, traseu rutier situat pe un coridor european şi care a fost exclus din proiectul de transport amintit.

Acest traseu de autostradă leagă județele Satu Mare, Maramureş, Cluj, Bistrița-Năsăud şi Suceava şi a fost complet uitat sau neglijat în mod deliberat, mai ales fiind ştiut faptul că guvernele anterioare gândiseră practic această legătură între Ardeal şi nordul Moldovei printr-o autostradă pe ruta Petea-Satu Mare-Dej-Bistrița-Vatra Dornei-Suceava.

Este ştiut că singura infrastructură rutieră luată în calcul de investitorii străini este autostrada.

Aceştia vor investi în România în funcţie de construcţia de autostrăzi din ţara noastră.

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei