Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 10 iun 2015 - Anul XX, nr. 131 (5943)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9766 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7317 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

E.ON MyOffice

Birou digital în Centrul de Relaţii Clienţi E.ON din municipiul Suceava

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Sucevenii pot să obţină rapid informaţii despre condiţiile de contractare, facturare sau îşi pot tipări singuri ultimele facturi emise de E.ON printr-un sistem de informare de tip self-service, uşor de utilizat, sub numele E.ON MyOffice, sistem care funcţionează asemenea unui birou digital în Centrul de Relaţii Clienţi E.ON din municipiul Suceava.

Prin simpla atingere a touchscreenului clienţii interesaţi pot obţine informaţii de bază despre serviciile de gaze naturale şi energie electrică, economisind timp, fără a mai fi necesar să aştepte pentru a fi preluaţi de un agent specializat. Clienţii E.ON pot obţine informaţii privind contul de client, informaţii generale despre contractare, acces la sistem, deconectare/reconectare şi alte informaţii de interes. Totodată, clienţii pot vizualiza facturile emise şi au posibilitatea de a tipări ultimele două facturi. E.ON MyOffice, care a fost implementat gradual în reţeaua de Centre de Relaţii Clienţi a companiei, vine să completeze serviciile oferite de platforma online E.ON Myline. În acest fel, E.ON continuă să diversifice serviciile oferite clienţilor şi pune la dispoziţia acestora sistemul E.ON MyOffice în perimetrul Centrelor de Relaţii Clienţi din opt oraşe mari: Iaşi, Sibiu, Cluj-Napoca, Târgu Mureş, Bacău, Suceava, Timişoara şi Baia Mare.

Prin intermediul E.ON Myline, sucevenii au acces la informaţii variate, relevante pentru gestionarea consumului de gaz sau electricitate. Dintre acestea amintim: date referitoare la facturile de consum, perioada de autocitire şi transmiterea indexului contorului de gaz sau electricitate, modificarea rapidă a programului de consum pentru gaze naturale sau a convenţiei de consum pentru energie electrică, vizualizarea termenelor în care este necesară efectuarea reviziilor sau a verificărilor tehnice periodice ale instalaţiilor de utilizare gaze naturale. Totodată, platforma E.ON Myline include şi alte funcţionalităţi în avantajul clienţilor, precum: posibilitatea activării facturii electronice, a vizualizării acesteia imediat după emitere şi posibilitatea de plată online, prin intermediul cardului bancar, fără perceperea unui comision.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Birou digital în Centrul de Relaţii Clienţi E.ON din municipiul Suceava.
 Vizualizări articol: 2116 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Birou digital în Centrul de Relaţii Clienţi E.ON din municipiul Suceava0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei

Reteta Zilei

Bucataria pentru toti Înghețata cu caise a lui Emil Frederic Cine a adus înghețata în Țara Românească? La sfarsitul veacului al XIX-lea, spune Emil Frederic in al sau "Manual practic de cofetarie pentru cofetari si particulari" (1928), "prima inghetata care se facea aici in... Citeşte