Scania România a organizat ieri, la compania Rolex SRL din Suceava, un eveniment cu specific suedez în care a prezentat partenerilor locali întreaga „familie Scania”, de la autocamioane şi până la autocare. Evenimentul face parte din Caravana Scania „Mergi mai mult”, Suceava fiind una dintre cele opt locaţii din România în care producătorul suedez poposeşte pentru a-şi cunoaşte actualii şi viitorii parteneri.
Prezent ieri la Suceava, directorul de marketing şi relaţii publice al Scania România şi Bulgaria, Mihai Paşol, ne-a declarat că în cadrul acestui eveniment, partenerii invitaţi au avut posibilitatea să afle ultimele noutăţi despre performanţele celui mai bun camion produs de companie în ultimii 125 de ani. El a subliniat faptul că la Suceava au fost prezentate testele făcute în toată Europa, ce atestă cel mai mic consum.
Într-o atmosferă destinsă, partenerii Scania şi ai Rolex SRL Suceava au putut să servească mâncare tradiţională din Suedia, să asiste la o prezentare de modă, să asculte cele mai cunoscute melodii cântate de formaţii suedeze, dar şi să participe la o tombolă, premiul oferit fiind o excursie de patru zile în Suedia, cu vizitarea sediului Scania.
Participanţii au aflat mai multe detalii despre optimizările și inovaţiile care garantează cel mai mic consum, optimizări care fac din Scania o alegere excelentă la raportul calitate - preţ - consum. Mihai Paşol a explicat că îmbunătăţirile constante aduse camionului Scania Streamline, încă de la lansarea modelului, au rezultat în înregistrarea unui consum cu 3% mai mic. Performanţa Scania este susţinută de a doua generaţie de motorizări Euro 6, de retarderul care se decuplează automat atunci când nu este folosit și de uleiul cu o vâscozitate redusă, acesta din urmă ajutând la diminuarea frecării datorită calităţilor de lubrifiere excelente. Mihai Paşol a precizat că toţi aceşti trei factori lucrează împreună pentru a reduce consumul de combustibil. Tot în cadrul evenimentului de la Suceava, participanţii au putut afla informaţii despre Scania Eco-Roll, un alt instrument util în reducerea consumului, și despre sistemul Active Prediction.
„Ne propunem ca în toate evenimentele pe care le organizăm în ţară, la fel ca şi la Suceava, să arătăm toată gama noastră de produse, dar şi de servicii. Şi la toate evenimentele am amenajat mai multe staţii, aşa cum le spunem noi. Într-o staţie prezentăm ceea ce face Scania pentru reducerea consumului de combustibil, având în vedere că Scania are astăzi cele mai performante camioane de pe piaţă. În ultimul an, Scania a câştigat cam toate testele de presă care s-au făcut în Europa de organizaţii independente. Avem practic cele mai bune motoare Euro 6 de pe piaţă la ora actuală. Apoi, în altă staţie am prezentat camioanele Scania de construcţii, cât de robuste sunt şi avantajele lor, iar la altă staţie avem modelul Scania V8, singurul V8 Euro 6 de pe piaţă la ora actuală, un camion vârf de gamă”, a spus Mihai Paşol.
Rolex SRL Suceava, unul dintre cei mai importanţi parteneri ai Scania România
El a adăugat că Scania România a prezentat ieri şi toată gama de servicii oferite, care nu se referă doar la mentenanţa camionului, ci şi la instruirea şi monitorizarea şoferilor.
Tot la evenimentul organizat la Rolex SRL Suceava au fost prezentate camioane pentru colectarea deşeurilor, precum şi un autocar Scania. „Practic prezentăm întreaga familie Scania. O prezentăm într-un eveniment cu specific suedez, cei prezenţi având la dispoziţie mai multe puncte de interes maxim. Astfel, fiecare dintre firmele de transport invitate primeşte un tricou pe care şi-l poate personaliza, apoi avem un simulator unde copiii pot să experimenteze cum te poţi juca cu un camion şi, nu în ultimul rând, vorbim de tombola care are ca premiu o excursie în Suedia”, a spus directorul de marketing al Scania România şi Bulgaria.
Trebuie spus că la finalul evenimentului câştigătorul tombolei a fost desemnat Vasile Hapcă, de la firma HVE Suceava.
Mihai Paşol a ţinut să evidenţieze colaborarea foarte bună pe care Scania România o are cu firma Rolex SRL Suceava, administrată de Gheorghe Roşu, „privind service-ul şi vânzarea de autocamioane, fiind un dealer foarte important pentru noi, care îşi face treaba foarte bine, reuşind să atragă foarte mulţi transportatori prin profesionalism, promptitudine şi preţuri accesibile”.
La nivel global, Scania este unul dintre principalii producători de autobuze şi camioane pentru transporturi de tonaj mare, de motoare industriale și maritime. Produsele tip service reprezintă o parte din ce în ce mai mare a operaţiunilor companiei, ceea ce garantează clienţilor Scania soluţii de transport eficiente din punct de vedere financiar și al timpilor înregistraţi. De asemenea, Scania oferă şi servicii financiare.