Avântul cu care municipalitatea suceveană a demarat lucrările de reparaţii stradale şi cele de turnare a covoarelor asfaltice pe străzile distruse de lucrările de extindere şi modernizare a reţelelor subterane a fost „tăiat” din cauza nesincronizării cu alte proiecte edilitare, care afectează reţeaua stradală a Sucevei.
De exemplu, refacerea cu covor asfaltic a străzii Mărăşeşti, intens circulată, a trebuit să fie amânată, deşi se afla în topul priorităţilor, pentru că firma care execută lucrările de apă-canalizare prin proiectul POS Mediu şi-a dat seama recent că mai are ceva de făcut – asta după ce o lungă perioadă de timp nu s-a mai lucrat deloc acolo.
La fel s-a întâmplat şi pe strada Nicolae Iorga, care face legătura cu cea mai importantă gară a Sucevei – Gara Burdujeni, unde proiectul de refacere s-a „împiedicat” de un „ciot” de lucrare nefinalizată de cei de la Pfeiffer.
„Rămâne o mare problemă nesincronizarea între proiectul de apă şi canalizare şi cel de străzi, sunt anumite străzi pe care noi am început să lucrăm, pentru ca după aceea să-şi aducă aminte constructorii că mai au de făcut nişte lucrări acolo. Vom avea discuţii dure pe tema asta, să ne spună clar care sunt străzile pe care mai lucrează, să nu ne trezim că ne întorc cu lucrările ori că blocăm anumite străzi”, a declarat primarul Sucevei, Ion Lungu, care se va întâlni cu constructorii în această dimineaţă, în cadrul comandamentului săptămânal de gestionare a lucrărilor cu finanţare europeană.