Peste 2.000 de vizitatori au trecut pe la standul Bucovinei amenajat la Târgul de Turism al României care a avut loc, în perioada 12-15 martie, la Centrul Expoziţional Romexpo Bucureşti, a anunţat ieri preşedintele Consiliului Judeţean, Cătălin Nechifor. Consiliul Judeţean Suceava, a spus Nechifor, a deţinut un stand cu o suprafaţă de 15 metri pătraţi având ca tematică Paştele în Bucovina. În spaţiul expoziţional, special amenajat pentru promovarea obiectivelor şi atracţiilor turistice din judeţ, inclusiv a principalelor evenimente desfăşurate în lunile de primăvară-vară, respectiv: Paştele în Bucovina, Hora Bucovinei, Pelerin în Bucovina, au fost prezenţi doi meşteri populari, care au oferit publicului demonstraţii de încondeiat ouă, de pictat ouă şi icoane. Vizitatorii au primit cu titlu gratuit atât materiale de informare şi promovare turistică (hărţi, programul Paştele în Bucovina 2015, broşuri de prezentare a obiceiurilor pascale, a structurilor de cazare turistică, a bisericilor şi mănăstirilor din judeţ, a turismului rural şi turismului activ, ghiduri turistice ale municipiului Suceava şi ale Bazinului Dornelor, pliante de prezentare a unităţilor de cazare din judeţ), cât şi informaţii referitoare la obiectivele şi atracţiile turistice din judeţ, evenimentele anuale organizate de Consiliul Judeţean Suceava, infrastructura turistică (infrastructura de transport, infrastructura de cazare şi de alimentaţie publică, infrastructura de agrement, infrastructura de tratament), tipurile de turism practicate în judeţ, ofertele operatorilor economici pentru sărbătorile pascale.
Pachete turistice specifice sărbătorilor pascale oferite de agenţii economici suceveni
„Pachetele turistice specifice sărbătorilor pascale, oferite de agenţii economici din turism, au inclus servicii de cazare pentru 2-5 nopţi, servicii de servire a mesei, programe artistice şi de evidenţiere a tradiţiilor, excursii în natură sau la diverse obiective turistice, plimbări cu caii sau cu trăsura, petreceri în aer liber şi focuri de tabără, acces la spaţii de joacă pentru copii, acces la centre spa şi wellness. Au fost vândute pachetele turistice care au avut incluse discount-uri pe perioada derulării târgului de turism. Destinaţia turistică Bucovina a fost promovată în cadrul târgului de turism şi prin intermediul presei naţionale”, a mai spus Nechifor.
Ediţia de primăvară a Târgului de Turism al României a înregistrat prezenţa a peste 290 de firme de profil, respectiv: agenţii de turism tour-operatoare şi detailiste, hoteluri şi pensiuni, agenţii de asigurări şi bănci, organizatori de congrese şi turism de afaceri, organizaţii patronale şi asociaţii profesionale, organizaţii de promovare a turismului din străinătate, organizaţii şi instituţii de promovare a regiunilor turistice din România, dar şi prestatori de servicii de transport, de cazare şi de agrement.