Retailerul britanic de bricolaj Kingfisher inaugurează astăzi, sub brandul Brico Depot, şase dintre magazinele Bricostore preluate în urmă cu un an, printre care şi cel din Suceava, din incinta centrului comercial Iulius Mall.
Magazinele au fost remodelate cu uşile deschise, urmare a strategiei de rebranding pe care compania o desfăşoară din a doua parte a anului trecut.
Traseul în depozite este organizat în jurul a trei poli importanţi: materiale de construcții şi renovare, amenajări interioare şi unelte necesare pentru realizarea lucrărilor.
Brico Depot oferă un concept diferit pe piaţa locală de bricolaj. Magazinele sunt de tip "depozit", cu marfă în volume mari, o varietate mai redusă de produse, la care se adaugă articole care se comercializează în cantităţi mai mici şi pentru o perioadă limitată de timp. Acestea din urmă sunt denumite "arivaj" şi au "preţuri excepţionale". Brico Depot înseamnă o varietate mai mică de produse expuse pe o suprafaţă restrânsă şi marfă în cantităţi foarte mari. Într-un Brico Depot se comercializează în jur de 12.000 de produse, faţă de 30.000 într-un Bricostore.
Începând de astăzi, Kingfisher, liderul pieței de bricolaj din Europa, va avea la nivel naţional 14 unităţi Brico Depot, deschise zilnic, începând cu ora 07:00.