Târgul de nunţi „Trend Mariaj" organizat la finele săptămânii trecute la Shopping City Suceava a fost vizitat de 50.000 de persoane în perioada 13 - 15 februarie.
Ultimele tendinţe în materie de nunţi le-au fost prezentate de-a lungul celor trei zile viitorilor miri care au păşit pragul Shopping City Suceava. Fie că şi-au dorit să pună la punct ultimele detalii pentru nuntă ori să aleagă o gamă complexă de servicii pentru cel mai important moment din viaţa lor, îndrăgostiţii au putut să admire şi să aleagă totul pentru un eveniment de vis.
În cadrul târgului “Trend Mariaj” organizat de Shopping City Suceava au fost prezentate de la cele mai spectaculoase servicii de divertisment până la cele mai frumoase rochii de mireasă şi cele mai elegante costume de mire. De altfel, nelipsite au fost şi celelalte elemente esenţiale pentru o nuntă unică: verighete si bijuterii, decoraţiuni sală şi cele mai creative servicii de aranjamente florale, DJ, sonorizare şi interpreţi, pachete foto/video, invitaţii, lumini ambientale, cofetării, make-up şi hair-styling, etc.
Cei care au participat la târgul de nunţi “Trend Mariaj” şi s-au înscris la tombola specială au putut câştiga o serie de premii care vor contribui la organizarea unei nunţi de vis oferite de expozanţii participanţi la târg.
Pe parcursul târgului, expozanţii au surprins publicul cu demonstraţii de hairstyle & make-up Salon D`Anais şi Vera Make - up, momente de dans Bucovina Dance Studio şi sesiuni de cocktailuri Marius Barman, dar şi cu prezentarea de rochii de mireasă a magazinelor Bride2Be, My Bride, Casa de moda Joana Fashion şi a costumelor de mire Ghio`s Collection, Camiceria Italiana şi Neo Fashion.
Duminică, vizitatorii s-au putut bucura de recitaluri de muzică live susţinute de interpreţi şi trupe iubite de publicul sucevean - Versus Band, Trupa 9 şi Artis Band, care au dat startul distracţiei pe scena din Shopping City Suceava cu sprijinul Party Show Events & Entertainment.