O baltă de apă pe jos, ce acoperă jumătate din camera de gardă a medicilor care lucrează în stația de ambulanță de la Burdujeni. Aceasta era imaginea vizibilă ieri dimineață în încăperea destinată doctorilor angajați să răspundă la apelurile de urgență ale oamenilor din cartier. Apa a pus stăpânire pe pardoseala încăperii de peste o săptămână, după ce unul dintre robineții de sub chiuvetă a cedat, iar nimeni nu a luat nici o măsură fermă care să înlăture neajunsul, în ciuda insistențelor repetate ale cadrelor medicale.
Doctorii se plâng de condițiile improprii în care trebuie să muncească, arătând că apa care curge fără oprire de marțea trecută s-a infiltrat deja în pereți și va favoriza apariția mucegaiului. „Am sesizat situaţia conducerii, care a trimis un instalator la faţa locului, însă acesta a venit, s-a uitat şi a plecat. A făcut reparaţii doar în baie, pentru că şi acolo curgea apa, dar nu şi în camera de gardă. Avem destule stresuri şi probleme la serviciu, nu e nevoie să ne mai şi îmbolnăvim din cauza umezelii şi a igrasiei”, spune doctorul Alexandru Lăzăreanu.
În replică, directorul Serviciului Judeţean de Ambulanţă (SAJ) Suceava, dr. Daniel Martiniuc, susţine că a făcut demersuri pentru rezolvarea problemei imediat ce i-a fost adusă la cunoştinţă şi i-a acuzat de rea-credinţă pe angajaţii care s-au grăbit să dea publicităţii chestiuni de ordin interior: „Joi am fost sesizat că ar fi o scurgere de apă şi am luat legătura cu instalatorul spitalului, deoarece noi nu avem contract cu o firmă specializată. Vineri, omul s-a dus acolo, dar a găsit sediul încuiat şi nu a putut intra, echipajul fiind plecat la o solicitare la Iaşi. Azi (n.r. - ieri) s-a întors să remedieze defecţiunea, vine şi el când poate, în timpul lui liber, pentru că, repet, noi nu avem propriul instalator şi oricum nu era ceva grav, care să implice scurgeri mari de apă. Este ruşinos pentru colegii care se pretează la asemenea gesturi, punând într-o lumină proastă activitatea acestei unităţi”.