Sucevenii pot decide, până la finele lunii martie, cine să fie la conducerea asociaţiilor de proprietari din care fac parte, care să fie salariile persoanelor care îi reprezintă - plătite din banii lor, ori ce penalităţi să li se impute dacă nu achită la timp cheltuielile de întreţinere.
„Până pe 31 martie se desfăşoară alegerile în cadrul asociaţiilor de proprietari. La fel ca în fiecare an, fac apel la toţi locatarii să meargă la aceste adunări generale pentru a-şi stabili persoanele care îi reprezintă, cuantumul salariilor acestora, atât pentru cei care se aleg an de an cât şi pentru cei cu contracte pe durată nedeterminată”, a declarat Ovidiu Doroftei, viceprimar al municipiului Suceava.
Toate cele 110 asociaţii de proprietari din municipiul Suceava şi-au programat deja adunările generale în cadrul cărora vor fi discutate problemele curente şi se vor face alegerile pentru desemnarea preşedintelui de asociaţie şi a componenţei comisiei de cenzori.
„În cadrul acestor adunări generale sucevenii au la dispoziţie cel mai bun moment pentru a-şi expune fiecare problemele cu care se confruntă, vizavi de asociaţia de proprietari şi relaţiile cu principalii furnizori de utilităţi. În acest for de conducere al asociaţiilor de proprietari se pot rezolva foarte multe dintre doleanţe”, a spus Doroftei, care îndeamnă populaţia să nu ignore aceste adunări generale, pentru că toate deciziile de acolo îi influenţează direct cel puţin un an de zile.
În ultimii ani, la aceste şedinţe au fost schimbate aproape în totalitate persoanele aflate la conducerea unor mari asociaţii de proprietari, care se confruntau cu mari probleme financiare, iar rezultatele nu au întârziat să apară, în cazul unora, precum Asociaţia 33, datoriile către furnizorii de utilităţi reducându-se cu zeci de miliarde de lei vechi.