Şase controale care s-au lăsat în mare parte cu sancţiuni, unele dure, care au vizat recuperarea unor prejudicii financiare, au fost efectuate de inspectorii Casei de Asigurări de Sănătate (CAS) Suceava în cursul lunii trecute.
Aşa se arată într-un raport al instituţiei în care se precizează că activitatea serviciului control desfăşurată în luna decembrie a constat în trei acţiuni de control tematic şi trei acţiuni de control operativ la furnizorii de servicii medicale, verificările urmărind modul în care sunt respectate de furnizori clauzele contractuale.
Potrivit documentului, controalele tematice de luna trecută s-au finalizat cu şase sancţiuni de recuperare a prejudiciilor şi un avertisment pentru nerespectarea clauzelor contractuale.
În ceea ce priveşte controlul operativ la furnizorii de servicii medicale, măsura luată la final a constat în recuperarea sumelor reprezentând prejudicii (în patru cazuri) şi în avertismente pentru nerespectarea clauzelor contractuale (în trei cazuri).
Acelaşi raport menţionează că, în decembrie, CAS Suceava a înregistrat 13 apeluri pe telefonul gratuit al instituţiei - TEL VERDE, a rezolvat şase petiţii şi a acordat 71 de audienţe.