Două grupuri de turişti venite să petreacă sărbătoarea de Crăciun în pensiuni din Mălini şi Şaru Dornei au reclamat respectivele unităţi de cazare la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Suceava. Motivul invocat de turişti a fost acela că pensiunile au oferit servicii „lipsite de calitate”, acest fapt compromiţându-le sejurul.
Vasile Latiş, comisar-şef adjunct al CJPC Suceava, a explicat că „este vorba despre turişti veniţi din Bucureşti şi Constanţa, care au reclamat că oferta de pe internet nu a corespuns cu ceea ce au găsit acolo”.
În ceea ce priveşte reclamaţia care a vizat pensiunea din Mălini, turiştii au declarat că au plătit un pachet turistic de patru zile, însă nu au fost mulţumiţi de condiţiile şi serviciile pe care le-au găsit acolo, drept pentru care solicită returnarea a 50% din suma achitată.
În cel de-al doilea caz, petiţionarii au contestat „serviciile necorespunzătoare”, menţionând că sunt „extrem de dezamăgiţi de servicii lipsite de calitate”. Aceştia au stat la pensiunea din Şaru Dornei, la intrarea în Parcul Călimani, în perioada 22 şi 26 decembrie, interval în care nu li s-a eliberat nici un bon fiscal, drept pentru care solicită luarea de măsuri.
„Reclamaţiile au fost făcute pe 5 şi 6 ianuarie. Sunt repartizate la comisarii responsabili de acele zone şi se fac cercetări pentru a vedea dacă aspectele contestate sunt reale”, a mai specificat Vasile Latiş.
Acesta a mai completat că o altă reclamaţie a venit din partea unei turiste care a contestat faptul că nu a fost lăsată să intre pe o pârtie din Vatra Dornei, însă plângerea nu s-a dovedit a fi întemeiată.
(15 ian 2015, 12:13:29