Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
joi, 15 ian 2015 - Anul XX, nr. 10 (5822)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9766 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7317 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

La Protecţia Consumatorilor

Pensiuni din Mălini şi Şaru Dornei, reclamate de turişti nemulţumiţi

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Două grupuri de turişti venite să petreacă sărbătoarea de Crăciun în pensiuni din Mălini şi Şaru Dornei au reclamat respectivele unităţi de cazare la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Suceava. Motivul invocat de turişti a fost acela că pensiunile au oferit servicii „lipsite de calitate”, acest fapt compromiţându-le sejurul.

Vasile Latiş, comisar-şef adjunct al CJPC Suceava, a explicat că „este vorba despre turişti veniţi din Bucureşti şi Constanţa, care au reclamat că oferta de pe internet nu a corespuns cu ceea ce au găsit acolo”.

În ceea ce priveşte reclamaţia care a vizat pensiunea din Mălini, turiştii au declarat că au plătit un pachet turistic de patru zile, însă nu au fost mulţumiţi de condiţiile şi serviciile pe care le-au găsit acolo, drept pentru care solicită returnarea a 50% din suma achitată.

În cel de-al doilea caz, petiţionarii au contestat „serviciile necorespunzătoare”, menţionând că sunt „extrem de dezamăgiţi de servicii lipsite de calitate”. Aceştia au stat la pensiunea din Şaru Dornei, la intrarea în Parcul Călimani, în perioada 22 şi 26 decembrie, interval în care nu li s-a eliberat nici un bon fiscal, drept pentru care solicită luarea de măsuri.

„Reclamaţiile au fost făcute pe 5 şi 6 ianuarie. Sunt repartizate la comisarii responsabili de acele zone şi se fac cercetări pentru a vedea dacă aspectele contestate sunt reale”, a mai specificat Vasile Latiş.

Acesta a mai completat că o altă reclamaţie a venit din partea unei turiste care a contestat faptul că nu a fost lăsată să intre pe o pârtie din Vatra Dornei, însă plângerea nu s-a dovedit a fi întemeiată. 

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Pensiuni din Mălini şi Şaru Dornei, reclamate de turişti nemulţumiţi.
 Vizualizări articol: 4472 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 6 voturi
Pensiuni din Mălini şi Şaru Dornei, reclamate de turişti nemulţumiţi5.056

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Bucuresteni ORDINARI trimis de
(15 ian 2015, 12:13:29
NU cumva ar trebui sa veniti MOCA SI SA FIM SLUGILE VOASTRE ,TAPARI SI SPAGARI ///////!

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei