Facturile E.ON vor ajunge la abonaţii suceveni prin intermediul Poştei Române, după ce E.ON Energie România a decis încetarea colaborării cu Total Post, firmă care, în perioada august-noiembrie, s-a ocupat de distribuţia facturilor E.ON către abonaţi.
Total Post este firma care a fost acuzată luni în şir că îşi bate joc de oameni. Firma de servicii poştale integrate, care a preluat în august o parte din serviciile Poştei Române, a trezit valuri de nemulţumiri în mai multe localităţi sucevene. Abonaţii E.ON au fost foarte revoltaţi atât pe firma care ar fi trebuit să le ducă la timp facturile, pentru ca ei să nu fie obligaţi să plătească penalităţi, dar şi pe Compania E.ON România, pentru că nu a verificat îndeajuns firma în mâinile căreia şi-a încredinţat abonaţii.
Oameni nemulţumiţi de serviciile Total Post au fost în tot judeţul. Ei s-au simţit umiliţi pentru că trebuiau să îşi caute facturile „pe la privat”, pe la primărie sau chiar pe uliţele satului, în curţile vecinilor, unde au fost lăsate de curierii Total Post. Firma aleasă de E.ON pentru a distribui facturile la gaze naturale şi energie electrică a făcut faţă cu greu mai ales în localităţile rurale.
Reprezentanţii E.ON au precizat că serviciul de distribuire a facturilor emise de companiile E.ON se realizează din nou prin intermediul Poştei Române, pentru că „apreciem preocuparea clienţilor noştri faţă de primirea şi plata facturilor de gaze naturale/energie electrică şi le cerem scuze pentru disfuncţionalităţile apărute în distribuirea facturilor. Reamintim consumatorilor că, în cazul în care nu primesc facturile în intervalul obişnuit, sunt rugaţi să le solicite utilizând unul din canalele de comunicare puse la dispoziţie de compania noastră. Astfel, telefonic, de luni până vineri, se pot adresa Centrului de Servicii Clienţi, între orele 08.00 şi 20.00, la numerele de telefon 0801 000 366 sau 0265 200 366”. Factura curentă poate fi solicitată şi prin: e-mail, la adresa: serviciiclienti@eon-romania.ro; fax, la numărul: 0265 200 367; poştă, la OP 1, CP 10 Târgu Mureş. „Prin crearea unui cont client pe site-ul E.ON Myline (http://www.myline-eon.ro), consumatorii pot vizualiza informaţii referitoare la facturile emise (număr şi tip factură, sume de plată, perioada de facturare şi termene de scadenţă), precum şi informaţii referitoare la istoricul de consum individual”, au mai completat reprezentanţii E.ON.
(12 dec 2014, 13:09:20