Începând de astăzi, noua firmă de salubrizare a Sucevei va fi „în alertă”, pentru a interveni pe străzi, pentru îndepărtarea zăpezii şi combaterea poleiului, dacă condiţiile meteo vor impune astfel de măsuri.
Conform contractului semnat de Diasil cu Primăria Suceava, de la 15 noiembrie se activează dispeceratul non-stop de gestionare a situaţiilor care necesită intervenţia utilajelor şi echipelor de deszăpezire şi de combatere a îngheţului, pe străzile municipiului reşedinţă de judeţ.
Dispeceratul prin care eventualele sesizări ori reclamaţii pot fi transmise direct firmei de salubrizare este apelabil la numărul de telefon 0230/525154.
În paralel, Primăria Suceava a activat de astăzi propriul comandament de iarnă, prin care şapte inspectori din cadrul serviciului de Salubrizare sunt pe rând de serviciu, 24 de ore din 24.
„Serviciul de permanenţă se efectuează la sediul Primăriei Suceava, de unde inspectorii vor gestiona diversele situaţii care le sunt sesizate telefonic, dar, dacă este necesar, atât ei, cât şi eu, vom fi prezenţi şi în teren, în zonele cu probleme deosebite”, a precizat viceprimarul Gavril Vîrvara, care gestionează salubrizarea municipiului.
Problemele din trafic cauzate de ninsori, polei sau îngheţ pot fi transmise responsabililor din cadrul Primăriei Suceava la numărul de telefon 0230-519669.
Parcul auto al Diasil pentru intervenţiipe timp de iarnă constă în 25 de utilaje de mai multe tipuri şi dimensiuni, dotate cu pluguri şi sărăriţe.
În plus faţă de dotările solicitate în contract de Primăria Suceava, noua firmă de salubrizare a pregătit pentru intervenţii două autofreze pentru deszăpezirea trotuarelor, două autospeciale dotate cu plug şi sărăriţă, pentru trotuare şi locuri înguste, două încărcătoare frontale de tip volă şi un ATV echipat cu plug şi sărăriţă.