E.ON îi avertizează pe suceveni că angajaţii companiei sau prestatorii de servicii mandataţi de companiile E.ON nu încasează bani la domiciliul clienţilor nici pentru contravaloarea unor servicii prestate de companie, acestea regăsindu-se în facturile emise, nici pentru contravaloarea energiei electrice/gazelor naturale consumate. Reprezentanţii companiei fac un apel către consumatorii suceveni să anunţe de urgenţă Poliţia dacă persoanele ce se prezintă în numele E.ON nu se pot legitima ca angajaţi ai companiei sau ai partenerilor E.ON, ori dacă solicită sume de bani în numele companiilor E.ON. S-au constatat cazuri în care persoane care pretind că sunt angajaţi ai E.ON, sub pretextul verificării, înlocuirii sau citirii contoarelor, au pătruns în locuinţele unor consumatori şi au sustras bunuri sau au solicitat diverse sume de bani.
„Pentru evitarea unor asemenea situaţii, facem câteva precizări menite a-i proteja pe consumatorii de energie electrică şi/sau gaze naturale de persoane rău intenţionate care pretind că sunt angajaţii noştri sau că reprezintă companiile E.ON.
Operaţiunile de înlocuire, verificare şi citire a contoarelor de gaze naturale sau energie electrică sunt realizate de către personalul E.ON sau al prestatorilor de servicii mandataţi de companiile noastre pentru aceste activităţi. Angajaţii noştri pot fi identificaţi prin echipamentul inscripţionat E.ON şi prin legitimaţia de serviciu. Personalul prestatorilor de servicii poate fi identificat prin legitimaţia de serviciu şi prin împuternicirea din partea companiilor E.ON pentru a efectua operaţiunile de înlocuire, verificare sau citire a contoarelor”, au precizat reprezentanţii companiei E.ON.
Recomandarea pentru consumatori este aceea de a permite accesul doar acelor persoane care prezintă legitimaţia de serviciu şi/sau împuternicirea din partea companiilor E.ON.