Prefectul Florin Sinescu a anunţat că începând cu data de 1 septembrie 2014 programul de lucru cu publicul la ghişeul Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea şi Evidenţa Paşapoartelor Simple Suceava va reveni la normal. Florin Sinescu a spus că de pe 1 septembrie a.c., această instituţie va funcţiona între orele 8:30 şi 16:30 în zilele de luni, marţi, joi şi vineri, iar miercuri între orele 8:30 şi 18:30. De asemenea, la punctul mobil din Rădăuţi programul va reveni în ziua de marţi la intervalul orar 9:00 -15:00.
„Începând de luni, 1 septembrie, programul la ghişeul Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea şi Evidenţa Paşapoartelor Simple Suceava va reveni la normal. Am dorit să venim în sprijinul cetăţenilor cu prelungirea programului de lucru în luna august, pentru a evita aglomeraţia şi pentru a asigura servicii civilizate şi soluţionarea cu operativitate a cererilor. Toate cererile adresate de cetăţeni au fost soluţionate cu încadrarea în prevederile legale privind libera circulaţie a persoanelor”, a declarat Florin Sinescu.
El a amintit că în perioada 4 – 28 august 2014 programul Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea şi Evidenţa Paşapoartelor Simple Suceava a fost prelungit datorită solicitărilor numeroase de eliberare a documentelor în această perioadă.
Sinescu a arătat că în această perioadă, la ghişeul Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea şi Evidenţa Paşapoartelor Simple au fost eliberate 4.329 de paşapoarte, din care 2.057 de paşapoarte simple temporare şi 2.272 de paşapoarte simple electronice.
Prefectul a mai precizat că în luna august, valorile maxime ale numărului de cereri, preluate zilnic la ghişeul serviciului, s-au încadrat între 287 şi 359. Tot în această perioadă au fost eliberate şi 167 adeverinţe privind limitarea exercitării dreptului la libera circulaţie.
În acelaşi timp, prin punctul de lucru mobil Rădăuţi, în perioada 4 – 28 august au fost preluate 233 de cereri de eliberare a paşapoartelor simple electronice şi au fost eliberate 302 paşapoarte electronice.
Florin Sinescu a mai precizat că pentru restabilirea domiciliului în România au fost verificate şi soluţionate 80 de cereri.
Nu în ultimul rând, prefectul a spus că de la începutul acestui an, la ghişeul Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea şi Evidenţa Paşapoartelor Simple au fost emise 20.011 paşapoarte, din care 8.745 de paşapoarte simple temporare şi 11.266 de paşapoarte simple electronice.