Premierul României, Victor Ponta, a declarat în cursul zilei de ieri că întârzierile la lucrările de construcţie la şoseaua de centură a Sucevei sunt cauzate de firma care realizează această investiţie, Societatea de Construcţii în Transporturi Iaşi (fostă SC CF Iaşi), şi nu de către Guvern. Victor Ponta a afirmat că Executivul a alocat fondurile necesare pentru finalizarea investiţiei, însă constructorul nu a lucrat suficient de bine.
Făcând referire la situaţia şoselei de centură a Sucevei, premierul României a spus că în acest caz există două variante, una proastă şi una şi mai proastă. „Varianta proastă este să stăm peste ei tot timpul şi să-i verificăm, şi tot să nu lucreze. Varianta şi mai proastă este să reziliem contractul şi o luăm de la capăt cu toată procedura”, a declarat Ponta. El a spus că directorul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR), Narcis Neaga, a verificat în cursul zilei de ieri modul în care firma SCT Iaşi lucrează pentru finalizarea şoselei de centură. În ceea ce-l priveşte pe Narcis Neaga, acesta a declarat, la rândul său, că reprezentanţii SCT i-au spus că tronsonul şoselei de centură a Sucevei dintre DN 17 şi DN 2 ar urma să fie finalizat în luna septembrie 2014, iar întreaga investiţie va fi terminată până la sfârşitul acestui an.
Pe de altă parte, directorul CNADNR a spus că această instituie a reziliat contractul cu firma Shapir Structures din Israel, cea care a câştigat licitaţia pentru modernizarea DN 18 de la Iacobeni până la limita dintre judeţele Suceava şi Maramureş. „Am reziliat contractul cu Shapir Structures pentru că nu lucrau, iar acum le executăm garanţia de bună execuţie”, a spus Narcis Neaga. El a adăugat că această investiţie va fi licitată din nou, iar până atunci CNADNR a început lucrările pentru a repara drumul.