La comandamentul de ieri dimineaţă, de gestionare a lucrărilor de apă şi canalizare din municipiul Suceava, constructorilor li s-a atras atenţia că deşi vremea este favorabilă refacerii străzilor distruse de lucrările pe care le-au efectuat, nu s-a turnat nici măcar un centimetru de asfalt.
„În acest sfârşit de săptămână au fost ploi abundente şi multe străzi care au fost aduse cât de cât la starea iniţială astăzi sunt <în suferinţă>. E vorba în special de străzile neasfaltate, străzi de pământ”, a remarcat Lungu, care a cerut inspectorilor din primărie să fie atenţi la aceste aspecte, să ducă balast acolo unde este nevoie, să se poată circula în condiţii de normalitate.
„Nu mi se pare normal ca în luna mai constructorii să vină cu scuze de genul <staţia de asfalt nu este pornită>, motiv pentru care nu au refăcut străzile aşa cum trebuia. E treaba constructorului de unde ia asfalt, acestatrebuie să vadă unde sunt pornite staţiile de asfalt, să putem finaliza străzi precum Mitocului, Zefirului, să se refacă acea bretea intens circulată din zona Mănăstirii Dragomirna. La fel de importante sunt străzile intens circulate, precum Grigore Antipa, Iacob Zadik, dar şi zona Zamca, strada Narciselor, zona Pieţei Mari, Petru Rareş”, a declarat şeful municipalităţii sucevene.
Ion Lungu le-a cerut constructorilor, firma Pfeiffer, să se preocupe mai mult de refacerea străzilor distruse, pentru a nu fi afectat traficul rutier în perioada Zilelor Sucevei, adică la finele lunii iunie.
„Zilele trec repede, acuşi trebuie să ne pregătim deja de zilele oraşului... Trebuie să gândim un program comun, astfel încât să nu afectăm arterele principale. Condiţii de muncă sunt, mai este nevoie doar de chef de muncă, să se recupereze acolo unde sunt întârzieri”, a adăugat edilul sucevean.
Pe unele străzi, refacerea va fi făcută de către primărie, cu covor asfaltic, fiind vorba de străzi de pământ.
„Indiferent cât scandal am face la constructor, acolo unde s-a intervenit pământul ori se lasă, ori face cocoaşă, niciodată nu este readus la nivelul anterior”, a explicat Lungu, care spune că turnarea unui covor asfaltic este cea mai bună soluţie la problemele de acest gen.
( 7 mai 2014, 19:33:41