Mii de suceveni au răspuns invitaţiei Shopping City Suceava de a sărbători sâmbătă seară lansarea sezonului de primăvară, îmbinând sesiunile de shopping cu premii, prezentări de modă ale noilor colecții de primăvară – vară, dar și un superconcert Deep Central, într-un show dedicat femeilor, care sunt sărbătorite în luna martie.
Tocmai de aceea, în faţa publicului, preponderent feminin, au fost prezentate cele mai noi colecţii de primăvară-vară 2014 ale brandurilor din Shopping City Suceava.
Publicul a putut admira ţinute fresh, de primăvară, pentru femeile care adoptă stilul casual sau urban, propuse de magazinele Raison d`Etre by Insense, New Yorker, Takko Fashion, Carrefour, New Line, Next Level și Kartel. Și doamnele pentru care stilul elegant este mai potrivit s-au regăsit în colecţiile Orsay, Raison d`Etre by Insense și Texval. În plus, Camiceria Italiana și Coax au prezentat noile tendințe în moda masculină. Şi cum orice ţinută nu este completă fără accesorii, magazinele Benvenuti, Gatta, Leonardo şi Deichmann au defilat cu cele mai noi apariţii.
Cea mai spectaculoasă colecție, "Butterfly Effect", a fost cea a designer-ului George Hojbotă, un nume sonor printre designerii români şi câştigător al titlului “Cel mai bun designer român de avangardă”, în 2005, care deţine în palmares nenumărate prezentări naţionale şi internaţionale. Hojbotă a adus în faţa publicului sucevean o colecţie haute-couture avangardistă spectaculoasă, prezentată şi la Romanian Fashion Week 2013-2014.
Salonul D`Anais din Shopping City Suceava a asigurat coafura şi machiajul modelelor. Showul de modă prin care organizatorii evenimentului au ales să întâmpine primăvara a fost unul de bun augur, diversitatea şi varietatea stilurilor, pe de o parte, şi reacţia publicului, de cealaltă parte, fiind garanţii ale unui eveniment reușit.
„Sus până la cer”, cu DeepCentral
Cel mai frumos cadou pe care Shopping City Suceava l-a oferit doamnelor şi domnişoarelor a fost concertul DeepCentral. Publicul a fredonat timp de aproximativ o oră cele mai cunoscute melodii din repertoriul îndrăgiţilor artişti Doru şi George, precum “Russian girl“, ”In love”, “Music makes me free” sau cele mai recente „Sus până la cer” şi „O stea”.
Spectacolul a fost animat de prezenţa a două dansatoare care au încins atmosfera cu mişcările lor senzuale, pe ritmurile muzicii, dar şi prin costumele interesante – negre, lipite de corp, decupate pe câte o jumătate a corpului, creând un contrast interesant între culoarea pielii şi cea a materialului lipit de corp.
Peste 1.000 de premii şi sute de vouchere de cumpărături
Nici pasionații de shopping prezenți la eveniment nu au fost uitaţi, iar cumpărăturile în valoare de minimum 150 lei au asigurat primilor 200 de clienţi vouchere în valoare de 50 lei fiecare. Pentru a putea beneficia pe loc de premiile puse în joc, clienţii trebuiau să se prezinte cu bonurile fiscale la Info Point-ul special amenajat. De altfel, evenimentul a fost condimentat cu numeroase concursuri cu premii pentru public, iar cei mai curajoşi dintre spectatori au câștigat vouchere în valoare de 150 lei oferite de Splend`or, dar şi vouchere în valoare de 100 lei oferite de Benevenuti sau de 50 lei, de la Plusoptic.
Aceste premii au venit în completarea celor peste 1.000 de premii instant şi a florilor oferite în luna martie celor care au ales să-şi facă cumpărăturile în Shopping City Suceava. Campania „Primăvara începe cu premii de răsfăţ” le-a făcut fericite atât pe doamne şi domnişoare, cât şi pe domnii care au avut ocazia de a câștiga cadouri speciale pentru cele mai importante femei din viaţa lor.