Vă rugăm să publicaţi un drept la replică din partea Romtelecom ca urmare a articolului “Telefoanele publice fixe, cuști inestetice pe străzile orașului” în Monitorul de Suceava din data de 8.01.2014 - cu o serie de precizări din partea companiei.
Referitor la cartelele telefonice:
Procedura de utilizare descrisă în articol nu se aplică pentru cartelele telefonice comercializate de companie spre utilizare în cabinele Romtelecom – acestea conțin un credit inițial ce se consumă conform tarifelor de apelare la introducerea cartelei în aparat, nefiind necesară introducerea vreunui cod răzuibil. Nici un reprezentant Romtelecom nu a primit solicitarea Dumneavoastră oficială referitoare la cantitățile de cartele vândute și la destinația acestora, prin urmare nu confirmăm informația publicată cu privire la acest subiect ca fiind oferită de un reprezentant al companiei.
Referitor la cabinele telefonice:
În municipiul Suceava sunt amplasate, conform contractului de concesiune semnat cu Primăria, aproximativ 50 de cabine telefonice poziționate în puncte cheie pentru a putea asigura accesul la apeluri de urgență în cazuri extreme.
Principalele forme de vandalism asupra cabinelor telefonice şi telefoanelor publice sunt: distrugerea geamurilor cabinelor, blocarea cititoarelor de cartele cu diverse obiecte, display spart, furturi de părți componente din cabine, inclusiv telefoane publice, graffiti, precum și lipirea de diverse afișe.
Merită menționat că Romtelecom asigură permanent întreținerea cabinelor telefonice, dar, din păcate, ritmul în care se produc vandalizările, distrugerile şi deteriorările de către persoane neidentificate depășește ritmul în care se pot executa reparațiile necesare. De regulă, Romtelecom sesizează organele de poliție cu privire la daunele produse de terțe părți asupra cabinelor aflate în proprietatea companiei.