Încasările slabe cu care se confruntă asociaţiile de proprietari din Suceava ar putea fi impulsionate printr-un program extins şi mai flexibil de lucru cu publicul, consideră viceprimarul Ovidiu Doroftei, care le-a solicitat acestora, pe cât posibil, să crească programul de lucru al casieriilor, de la patru ore, la opt ore.
„În multe asociaţii, modificarea programului de încasare a plăţilor de la populaţie este o necesitate. Am avut numeroase plângeri de la proprietarii de apartamente că programul de încasare al asociaţiei din care fac parte nu le permite să ajungă să facă plăţile decât dacă îşi iau liber de la serviciu. Nu este normal aşa ceva. Asociaţiile trebuie să facă programul de încasări mai flexibil, după nevoile oamenilor”, a spus Ovidiu Doroftei.
Acesta a dat exemplul unor asociaţii precum 23+27 sau 8+30, din Obcini, care au un program de opt ore la casieriile lor, unde plăţile se fac într-un ritm mai bun decât la alte asociaţii mari din Suceava.
„Schimbarea în bine s-a văzut şi la Asociaţia 33 din Burdujeni, unde noua conducere a modificat orarul de încasare a plăţilor de la populaţie, cu rezultate peste aşteptări”, a adăugat viceprimarul Ovidiu Doroftei.
Un alt aspect care i-a fost sesizat de o mulţime de suceveni, referitor la asociaţiile de proprietari, este modul în care sunt trataţi de administratorii şi preşedinţii unora dintre acestea, deşi aceştia sunt plătiţi din banii celor ale căror imobile le administrează.
„Sunt mulţi care au venit şi mi-au spus la audienţe că sunt atât de urât trataţi de către cei care se află la conducerea asociaţiilor de proprietari, că nici nu mai vor să calce pe acolo. Este inadmisibil să nu existe comunicare între conducerea asociaţiilor şi cei care îi plătesc să se ocupe de administrarea imobilelor. Nu e de mirare că la unii încasările lasă de dorit, când oamenii au asemenea nemulţumiri”, a adăugat Ovidiu Doroftei, care se ocupă de problemele pe linie de asociaţii de proprietari.
(11 dec 2013, 12:36:46