Autorităţile judeţene şi Asociaţia „Produs în Bucovina” au început demersurile pentru ca produsele membrilor acestei asociaţii să se regăsească în hipermarketurile Auchan. Preşedintele Consiliului Judeţean Suceava, Cătălin Nechifor, a declarat în cursul zilei de ieri că a avut deja discuţii cu reprezentanţii din România ai companiei Auchan, în cadrul cărora a prezentat o serie de argumente solide, dar şi un plan realizat de Asociaţia „Produs în Bucovina” pentru ca produsele din judeţ să se regăsească în aceste hipermarketuri.
„Este extrem de important să fim prezenţi cu produsele care sunt consacrate ca fiind de calitate, şi cu brandul Bucovina în spate, în reţelele de mari hipermarketuri. Şi cred că ceea ce am făcut şi în acest an, fiind prezenţi la foarte multe evenimente, alături de producătorii din Bucovina, dar şi pe zona turistică ne-a dus în situaţia de a găsi de fapt un drum deschis la aceste tipuri de magazine”, a spus Cătălin Nechifor.
Şeful administraţiei judeţene a precizat că intenţia este de a promova într-un mod mai inventiv produsele din Bucovina. El a adăugat că pe lângă elementele clasice de promovare a produselor se are în vedere şi „ceva nou, surprinzător”. „O formă modernă de comerţ trebuie să conţină şi elemente de atractivitate. Încercăm să venim cu ceva nou, surprinzător, care se foloseşte foarte mult în afară în promovarea directă şi care atrage atenţia consumatorului asupra unui produs, indiferent că e de gastronomie sau de altă natură”, a spus declarat Nechifor.
Preşedintele CJ Suceava a ţinut să aprecieze faptul că Asociaţia „Produs în Bucovina” a reuşit să se dezvolte în cursul acestui an, având peste 40 de membri. Cătălin Nechifor a spus că membrii asociaţiei au dovedit că pot să fie „o voce unică, un singur actor” care poate să stea la masă cu hipermarketuri importante din România.