În Săptămâna Mondială a Clădirilor Verzi, 16 – 20 septembrie 2013, grupul de companii Iulius, cel mai mare dezvoltator şi operator autohton de centre comerciale de tip mall, a demarat campania „Salvaţi Planeta!”. În premieră la nivel naţional, o reţea de cinci mall-uri, dezvoltate în cele mai mari oraşe ale ţării, a desfăşurat o campanie cu scopul conştientizării importanţei procesului de reciclare şi a utilizării eficiente a resurselor regenerabile.
Cele cinci mall-uri dezvoltate sub brandul Iulius, din Timişoara, Cluj - Napoca, Suceava şi Iaşi, precum şi cele cinci clădiri de birouri din portofoliu au promovat mesajul: „Planeta are resurse limitate. Reciclează-le! Salvează-le! Economiseşte-le!”.
Clienţii centrelor comerciale şi angajaţii companiilor prezente în clădirile de birouri sunt întâmpinaţi cu mesaje privind importanţa economisirii energiei, apei şi hârtiei şi a reciclării bateriilor şi plasticului. Materialele informative create special pentru campania „Salvaţi Planeta!” pot fi vizualizate pe ecranele din centrele comerciale, pe paginile de socializare Facebook şi pe website-urile mall-urilor.
Pe lângă impactul social, mesajele promovate includ informaţii care stârnesc curiozitatea. Spre exemplu, reciclarea unei baterii pe lună salvează 19 km de teren arabil, primirea facturilor pe e-mail salvează 250 de copaci pe lună, iar stingerea luminilor din birouri pe timpul nopţii produce o economie de energie suficientă pentru a încălzi o locuinţă timp de cinci luni. De asemenea, prin oprirea apei în timpul periajului pe dinţi s-ar putea umple 250 de bazine olimpice, iar din zece pet-uri reciclate s-ar putea confecţiona un tricou.
Iniţiativa grupului de companii Iulius atrage atenţia asupra epuizării resurselor mediului înconjurător şi asupra rolului pe care îl avem în protejarea planetei, continuând astfel programele de responsabilitate socială.