Mii de clienţi ai Orange au stat ieri, timp de aproximativ patru ore, fără să-şi poată folosi telefoanele mobile. Problemele au apărut în jurul orei 12.30, iar în orele următoare magazinele Orange din Suceava au fost luate cu asalt de sute de oameni care nu ştiau ce se petrece şi care cereau explicaţii despre blocajul apărut. Răspunsurile oferite de salariaţii Orange a fost următorul: „Este o problemă în reţeaua 3G, vă rugăm treceţi pe 2G. Totul se va rezolva în cel mai scurt timp”.
Cum mai multe persoane au telefonat la „Monitorul de Suceava” pentru a încerca să afle ce se petrece, am considerat că reprezentanţii Orange Suceava, de pe strada Nicolae Bălcescu, nr. 4, sunt în măsură să vină cu lămuriri.
Submanagerul Ioan Muntean a precizat că nu este în măsură să ofere informaţii pe această temă şi ne-a oferit un număr de telefon de la Bucureşti. De aici, am fost invitaţi să trimitem o solicitare scrisă, la care răspunsul a venit, ce-i drept, foarte prompt, dar al cărui conţinut nu spune absolut nimic, după cum vă puteţi convinge.
„În cursul zilei de azi (n.a. - ieri), o parte dintre clienţii noştri din zona Moldovei au întâmpinat dificultăţi în efectuarea de apeluri de voce. Echipa noastră tehnică a soluţionat deja majoritatea sesizărilor primite şi lucrează la remedierea situaţiei în cel mai scurt timp”, este răspunsul trimis de Orange.
Pe lângă faptul că nu spun nimic despre ceea ce s-a întâmplat şi comunică doar ceea ce ştiau zecile de mii de utilizatori din zona Moldovei, cei de la Orange nu au avut nici măcar o vagă intenţie de a-şi cere scuze faţă de clienţii care timp de patru ore au orbecăit în beznă fără să ştie de ce nu pot efectua şi nu pot primi apeluri.
Practic, responsabilii de comunicare de la Orange au oferit mai puţine informaţii chiar şi faţă de cele oferite de angajaţii din Suceava clienţilor nemulţumiţi care au venit să afle ce se petrece cu această reţea de telefonie mobilă.
(10 aug 2013, 12:17:35
Vai, vai, vai, ce editori aveti !