„Săptămâna altfel”, desfăşurată în acest an sub denumirea „Să ştii mai multe, să fii mai bun!”, a provocat elevii Şcolii Gimnaziale „Bogdan Vodă” din Rădăuţi la un evantai de activităţi menite să dezvolte abilităţile acestora în mod creativ.
Consilierul educativ al şcolii, profesoara Mihaela Amariţei, împreună cu toate cadrele didactice din unitatea de învăţământ au organizat săptămâna pe zile, urmărind atingerea unor obiective importante din educaţia copiilor: Ziua Culturală, Ziua Atelier, Ziua Educativă, Ziua Sportivă şi Ziua Voluntariat, cu menţiunea că întreaga activitate s-a pliat pe principalele proiecte ale şcolii.
Astfel, proiectul „Codul bunelor maniere” a reamintit elevilor comportamentul civilizat într-o sală de spectacol. Prin „File de poveste”, proiect lansat de şcoala rădăuţeană la nivel judeţean, copiii au îmbinat în mod armonios lectura cu artele plastice, pregătindu-se pentru expoziţia-concurs de la Galeriile de Artă.
Un grup de voluntari ai Organizaţiei „Salvaţi Copiii”, elevi ai Colegiului Tehnic Rădăuţi, au purtat discuţii cu elevii şcolii despre drepturile copiilor.
“Şcoala <Bogdan Vodă> are talent”, „Fii inteligent!”, „Comunicare. Ortografie”, „Performer în educaţie”, „Cangurul”
Fiind o şcoală eco, elevii au fost implicaţi în activităţi de igienizare a mediului, plantare de flori, colectare de maculatură şi, în acelaşi timp, s-au desfăşurat activităţi în cadrul Programului Mondial Learning About Forests şi în European U4Energy şi Patrula ECO. Elevii s-au întrecut în aptitudini, participând la concursul “Şcoala <Bogdan Vodă> are talent”, la concursuri de tipul „Fii inteligent!”, „Comunicare. Ortografie”, „Performer în educaţie”, „Cangurul”, au vizitat instituţii importante ale comunităţii locale, au participat la diverse activităţi interactive care le-au pus la încercare imaginaţia, priceperea, inteligenţa, spiritul de competiţie, capacitatea de comunicare şi interrelaţionare.
Directorul unităţii de învăţământ, profesorul Petru Nicuţă, a sprijinit şi monitorizat întreaga activitate a săptămânii, dând un imbold pozitiv dezvoltării creativităţii şi personalităţii elevilor, precum şi implicării părinţilor în viaţa şcolii.