E.ON Energie România a lansat un serviciu modern, simplu şi confortabil destinat consumatorilor de gaze naturale şi electricitate, şi anume factura în format electronic, pentru care pot opta, începând cu această lună, toţi clienţii casnici.
Reprezentanţii E.ON anunţă că funcţionalităţile platformei E.ON Myline au fost extinse, iar serviciul a fost optimizat în vederea introducerii facturii electronice, fiind asigurată, totodată, o securitate crescută a datelor cu caracter personal, precum şi reducerea timpului de răspuns la solicitările utilizatorilor.
Clienţii vor fi notificaţi lunar prin e-mail de emiterea facturilor electronice, acestea fiind documente cu valoare fiscală.
Abonaţii casnici E.ON care doresc să opteze pentru acest serviciu pot primi facturile electronice la gaze naturale şi electricitate în baza unei opţiuni exprimate pe portalul E.ON Myline, care poate fi accesat prin crearea unui cont client pe pagina www.myline-eon.ro.
Concurs cu premii, ”Drept la ţintă”
E.ON Energie România promovează factura electronică şi printr-o campanie - concurs ,,Drept la ţintă!”, care se va derula în perioada 1 martie – 31 mai, susţinută de fostul internaţional Gheorghe Hagi. La cursa pentru premiile campaniei, care constau în 20 de frigidere şi zece maşini de spălat, pot participa clienţii casnici persoane fizice, înscrierea în concurs fiind făcută automat pe www.myline-eon.ro, prin exprimarea opţiunii pentru primirea facturii în format electronic. Utilizatorii care şi-au exprimat această opţiune înaintea începerii campaniei vor intra automat în tragerea la sorţi.
Regulamentul concursului este postat pe pagina web a companiei www.eon-energie-romania.ro.
Directorul General E.ON Energie România, Dan Morari, a declarat că
„E.ON Energie România completează suita de servicii online oferite clienţilor prin introducerea facturii electronice, ale cărei beneficii pentru cei care optează pentru acest serviciu sunt reprezentate în primul rând de rapiditate, eficienţă şi timp câştigat. Sperăm că aceste atuuri, alături de confortul pe care îl conferă, vor convinge tot mai mulţi clienţi să opteze pentru factura electronică. Nu în ultimul rând, am vrea să subliniem faptul că fiecare opţiune pentru versiunea online a facturii înseamnă o mână de ajutor pe care utilizatorii o dau pentru protejarea naturii, prin tipărirea a cât mai puţine facturi“.
Faptul că acest tip de serviciu tinde să câştige tot mai mult teren în România, au adăugat reprezentanţii E.ON, este evidenţiat şi de creşterea constantă a numărului de clienţi ai companiei care au optat pentru serviciile online, ajuns în prezent la circa 140.000 de utilizatori.
( 5 mar 2013, 12:55:35
Deci pentru ca vine un gigel si scoate siguranta ,apoi o pune la loc platim 2 milioane lei.Cu ce normativ calculeaza astia frate???? A treia sumă luată cu japca, dar legal, conform reprezentanţilor E.ON, este aşa-zisa garanţie de rău-platnic, care diferă ca sumă de la un consumator la altul, dar care poate să ajungă şi la 300 de lei pentru consumatorii casnici.Consumatorii consideră această garanţie un abuz din partea E.ON