Săptămânalul de Rădăuţi, la opt ani de la apariţie, se prezintă în faţa cititorilor ca o publicaţie care şi-a câştigat deja un loc pe piaţa media din judeţ. Construit pentru a satisface nevoile de comunicare ale unui grup de jurnalişti din municipiu, Săptămânalul de Rădăuţi a devenit o sursă credibilă de informaţii pentru cititori şi, nu în ultimul rând, un suport eficient de publicitate.
Ideea înfiinţării unei publicaţii care să se adreseze în primul rând populaţiei municipiului Rădăuţi a apărut în anul 2004, după ce dispăruse de pe piaţă un alt ziar local. Directorul ziarului, Florin Cotos, a declarat: „Atunci constatam că ziarele cu distribuţie judeţeană nu reuşeau să relateze chiar toate evenimentele din municipiu, evenimente pe care noi le consideram de interes pentru populaţie. De asemenea, se putea observa şi un uşor dezechilibru pe piaţa de publicitate, presa scrisă lipsind din oferta de promovare a produselor şi serviciilor din municipiu”.
Astfel, în martie 2005, a apărut pe piaţă numărul promoţional, iar de atunci, în fiecare vineri, cititorii au putut cumpăra un ziar sută la sută local, Săptămânalul de Rădăuţi. Încă de la numărul promoţional, redactorii publicaţiei au încercat să răspundă aşteptărilor populaţiei, propunând subiecte pe care le considerau de interes maxim. Au fost publicate ştiri despre aproape toate evenimentele importante care au avut loc în municipiu, iar câte două pagini au găzduit săptămânal opiniile corpului redacţional.
„Reţeta” s-a dovedit pe placul cititorilor, iar în noiembrie 2008 s-a reuşit creşterea numărului paginilor de la opt la 16, iar distribuţia a fost extinsă în întregul judeţ Suceava.
„Vom continua să avem o atitudine critică faţă de autorităţi, vom căuta subiecte care să provoace dezbatere publică, vom populariza evenimentele şi neliniştile din municipiu”, a precizat Florin Cotos.