Cea de-a VI-a ediţie a Târgului de Nunţi Bucovina, eveniment organizat de Camera de Comerţ şi Industrie şi Shopping City Suceava, şi-a atins punctul culminat în seara de duminică, concertul Antoniei, precedat de o prezentare de rochii de mireasă, ţinute de seară şi costume pentru viitorii miri, reprezentând evenimentul mult aşteptat de viitorii însurăţei şi nu numai.
Prezentarea de modă a reunit zeci de tinere frumoase care au îmbrăcat rochii aparţinând mai multor case de modă din ţară. Fie neconvenţionale şi îndrăzneţe, fie clasice, din dantelă, voal, alb pur sau bej, cu sau fără aplicaţii, toate rochiile prezentate în Piaţa Sfatului din Shopping City Suceava au atras privirile potenţialelor cliente venite în căutarea rochiei perfecte.
Nici viitorii miri nu au fost neglijaţi, întrucât aceştia au avut posibilitatea să-şi aleagă ţinuta cu care vor păşi spre altar. De asemenea, defilarea a propus sucevenilor şi zeci de ţinute de seară, pentru evenimente în care eleganţa şi simţul estetic sunt condiţii obligatorii. Au propus ţinute firmele: Ellysabeta Dll, HM Mireasa Boutique Mariaje, The City, Casa de modă Ioana Iacob, Atelier Maria Albu, Pada Murre şi Camiceria Italiana.
Cea de-a VI-a ediţie a Târgului de Nunţi Bucovina a reunit peste 40 de firme de specialitate, care au adus în atenţia sucevenilor care se pregătesc pentru cel mai important eveniment din viaţa lor noile trenduri în materie de nunţi pentru anul 2013.
Peste 70.000 de suceveni au vizitat Târgul de Nunţi Bucovina
Peste 70.000 de suceveni au participat la Târgul de Nunţi Bucovina 2013, în perioada 14-17 februarie, la Shopping City Suceava. Marele premiu al campaniei “Câştigă-ţi dragostea”, un set de verighete în valoare de 2.500 de lei, oferite de partenerul principal Splend`or, a fost câştigat de Teodor Roman, din Suceava. Marele premiu al Târgului de Nunţi Bucovina, respectiv o “nuntă la cheie”, oferită de Simply Mind, a fost adjudecat de Marius Biholar, din Suceava.
În plus, în cadrul tombolei organizate pe perioada târgului de nunţi s-au mai oferit: un buchet de mireasă oferit de Crystal Mariage, un set de pahare de miri şi o pernuţă pentru verighete oferite de Eventual Suceava, două şedinţe foto oferite de Adrian Moscaliuc, o cină romantică la Continental Hotels, două nopţi de cazare la Perla Bucovinei din Voroneţ oferite de Bilco Travel, un pachet de servicii uplight şi efecte speciale oferit de Party Show, două torturi Elsira Rădăuţi şi un inel din aur oferit de Atlantis Gold.
Antonia a cântat în faţa a mii de suceveni
A fost nevoie doar de câteva versuri interpretate de Antonia pentru ca fanii adunaţi să se dezlănţuie. Urcarea pe scenă a artistei a stârnit entuziasmul sucevenilor prezenţi, în special al celor mai mici, care i-au fredonat piesele, artista demonstrând că şi-a adunat deja un număr consistent de fani în Suceava.
La aproape fiecare refren, publicul a mulţumit artistei aşa cum a ştiut cel mai bine - prin aplauze. Plină de energie şi efervescentă, artista i-a cucerit atât pe sucevenii care abia i-au descoperit muzica, dat şi pe cei care au fredonat fiecare refren alături de interpretă.
Melodii precum „Morena”, „Shake it, mamma”, „Pleacă” sau „Jameia”, hituri ce au dominat luni la rând topurile româneşti, s-au dovedit a fi foarte potrivite pentru a anima publicul prezent cu care artista a interacţionat pe toată durata showului.