Abonaţii Romtelecom din comuna Fântânele nu mai beneficiază de serviciile oferite de companie de aproape o lună şi jumătate, în special lipsa internetului afectând serios activitatea primăriei şi a unor societăţi din comună.
Primarul comunei Fântânele, Gheorghe Cornea, s-a declarat extrem de nemulţumit de această situaţie, pe care spune că a semnalat-o oficial în nenumărate rânduri.
„Nu mai beneficiem de serviciile Romtelecom din noaptea de 2 spre 3 decembrie 2012. În comună s-a înregistrat un furt de cablu, care a întrerupt serviciile, şi problemele au rămas nerezolvate. Noi, la primărie, lucrăm foarte mult cu internetul, cea mai mare parte a corespondenţei o facem online, iar această întrerupere a serviciilor practic ne izolează şi ne limitează foarte mult comunicarea. Din cauza lipsei internetului, probleme mari în defăşurarea activităţii se înregistrează şi la farmacia din comună”, a declarat primarul Gheorghe Cornea.
El a arătat că în comună sunt incluse cinci sate, Băneşti, Cotu Dobei, Slobozia, Stamate şi Fântânele, cu o populaţie de aproape 5.000 de locuitori, toţi abonaţii Romtelecom fiind în aceeaşi situaţie.
Cum justifică Romtelecom întreruperea serviciilor
Pentru lămurirea situaţiei, reporterii Monitorului de Suceava i-au contactat pe reprezentanţii Romtelecom. Aceştia au confirmat că problema pleacă de la un furt de cablu de pe raza comunei. În răspunsul comunicat redacţiei noastre vineri, 11 decembrie, cei de la Romtelecom au anunţat că până astăzi, 15 ianuarie, vor rezolva problemele.
Iată răspunsul integral trimis de Roxana Mihul, reprezentant al Romtelecom: „Funcţionarea serviciilor companiei în comuna Fântânele a fost afectată de un furt de cablu produs în prima parte a lunii decembrie. La acest moment, colegii de la departamentul tehnic sunt încă implicaţi în remedierea acestei situaţii, urmând ca până la 15 ianuarie serviciile să fie restabilite. Soluţionarea acestor situaţii a fost îngreunată şi de condiţiile meteorologice defavorabile (viscol, îngheţ, drumuri impracticabile) din luna decembrie, care au făcut imposibilă intervenţia în zona respectivă.
Romtelecom îşi cere scuze clienţilor pentru disconfortul creat din cauze independente de companie. Tuturor clienţilor afectaţi li se va rambursa valoarea abonamentului aferent serviciului contractat în cotă fracţională, corespunzător perioadei efective de nefuncţionare, conform contractului încheiat.”
Primarul din Fântânele a confirmat că ieri, 14 ianuarie, angajaţii Romtelecom se aflau în comună şi lucrau la remedierea problemelor. Gheorghe Cornea a declarat că după acest ultim incident este hotărât să rezilieze contractul cu Romtelecom, considerând inadmisibilă întreruperea serviciilor pe o perioadă atât de îndelungată.