Compania suceveană Marelvi, lider în distribuţia de electrocasnice în România, lansează, în parteneriat cu Liebherr, o nouă gamă de produse electroasnice: frigidere, combine frigorifice, vitrine de vinuri şi humidoare. Noile produse încorporează tehnologia BioFresh, o soluţie unică, patentată de către Liebherr, care adaptează şi controlează atât temperatura, cât şi nivelul de umiditate din interiorul aparatului frigorific. De precizat că datorită beneficiilor oferite de BioFresh, doctorul nutriţionist Mihaela Bilic a susţinut importanţa conservării alimentelor la o temperatură corectă.
Potrivit reprezentanţilor companiei Marelvi, de cele mai multe ori, alimentele proaspete achiziţionate nu sunt consumate în aceeaşi zi, prospeţimea fiind unul dintre cei mai importanţi factori care influenţează valoarea nutriţională a alimentelor. Astfel, pentru o prospeţime de lungă durată a alimentelor, şi implicit o alimentaţie sănătoasă, Liebherr a creat BioFresh, o tehnologie care menţine temperatura produselor puţin peste 0°C, folosind compartimente cu temperatură diferenţiată, în funcţie de specificul produselor stocate. În aceste condiţii, fiecare sector poate fi folosit individual şi poate menţine o umiditate ideală. De asemenea, HydroSafe este funcţia care permite o umiditate ridicată, iar DrySafes facilitatea pentru umiditate scăzută, ambele compunând o soluţie de stocare versatilă.
Marelvi ţinteşte majorarea veniturilor
Pe de altă parte, directorul adjunct al Marelvi, Daniela Bîzgan, a anunţat că această companie îşi propune pentru acest an o cifră de afaceri de 40 milioane euro, care ar însemna o creştere de aproximativ 10% comparativ cu anul 2011.
Ea a adăugat că în prima jumătate a acestui an, Marelvi a înregistrat un rulaj similar cu cel din primele şase luni ale anului trecut, iar lunile iulie şi august au adus o creştere de 18 % comparativ cu aceeaşi perioadă din 2011.
„Compania mizează anul acesta pe creşterea cererii pentru produsele premium, dar şi a celei pentru zona de electrocasnice încorporabile. Având parteneriate solide în zona de retail şi a producătorilor de mobilier pentru aparate încorporabile, ne propunem anul acesta o creştere a cifrei de afaceri cu 10% comparativ cu anul trecut, până la 40 milioane euro. Nevoia clienţilor de îmbunătăţire a confortului personal a depăşit reticenţa de a investi în utilarea locuinţelor manifestată începând cu 2009. Mizăm pe o creştere a cererii produselor de înaltă tehnologie şi a electrocasnicelor încorporabile”, a declarat Daniela Bîzgan.
(20 sep 2012, 13:17:23