Câteva minute de ploaie au fost suficiente pentru a transforma străzile municipiului Suceava în adevărate canale navigabile. Canalizarea nu a mai făcut faţă, iar râurile s-au format ad-hoc. Apa a atins chiar şi 20-30 de centimetri adâncime în anumite locuri, iar şoferii au fost nevoiţi să se adapteze la noile condiţii.
Nici pentru pietoni nu a fost mai bine, pentru a traversa străzile având două alternative. Prima era aceea de a aştepta ca ploaia să se potolească, iar apele să se retragă, iar a doua era de a-şi face curaj şi a se uda până la genunchi pentru a ajunge în locul dorit.
Nu este pentru prima dată când o ploaie de scurtă durată transformă oraşul într-o adevărată piscină, motiv pentru care se pune întrebarea de ce canalizarea nu este dimensionată de aşa manieră încât să preia aceste cantităţi suplimentare de apă.
(13 iul 2012, 11:20:24
n consecinţă, principalele componente ale reabilitării sistemului de canalizare sunt rezumate astfel:
- Curăţarea şi inspecţia TV a conductelor de canalizare, în vederea facilitării întreţinerii reţelei de canalizare precum şi curăţarea şi îndepărtarea depunerilor din 22 km de conducte;
- Înlocuirea a aproximativ 23 km de reţele de canalizare şi guri de canal avariate şi subdimensionate şi extinderea cu aproximativ 10 km a reţelei în zonele fără canalizare (în special în cartierul Burdujeni).Stiu ca aceste lucrari s-au efectuat si am stat ani de zile cu strazile in ultimul hal.Pai asta este efectul acestor lucrari????