Showroom-ul Toyota Suceava a primit distincţia de excelenţă în servicii de tinichigerie-vopsitorie, această recunoaştere venind ca urmare a implementării programului „Toyota Customer Service Management (TSM)”, după un an de monitorizare a specialiştilor de la Toyota Motor Europe. Atelierul de tinichigerie-vopsitorie de la Toyota Suceava a fost deschis din trimestrul II al anului 2011, sub dezideratul asigurării unor servicii de calitatea I clienţilor Toyota, dar şi partenerilor, în speţă asiguratori şi furnizori.
Marţi, 12 iunie, în cadru oficial, Vlad Rebenciuc, directorul general Toyota Suceava, a primit o plachetă care atestă atingerea standardelor Toyota de excelenţă în servicii.
Vlad Rebenciuc a declarat: „Toyota are principii simple şi clare după care s-a ghidat de-a lungul vremii. Primul dintre acestea este respectul faţă de clienţi. Toate acţiunile noastre au un singur obiectiv, acela de a garanta satisfacţia deplină pentru clienţii şi partenerii noştri. Prin certificarea pe care Toyota Suceava a primit-o, pentru îndeplinirea standardelor europene de tinichigerie-vopsitorie, asigurăm toţi clienţii că vor beneficia de servicii de înaltă calitate la standardele globale Toyota”.
La nivel local, peste 250 de maşini trec lunar prin unitatea de service Toyota, iar în jur de 75 necesită reparaţii de tinichigerie-vopsitorie.
Prin atelierul local cu servicii certificate la nivel internaţional, Toyota Suceava îşi propune creşterea productivităţii, a eficienţei, dar şi a profitabilităţii.
Toţi reparatorii Toyota participă şi la programul european „Complete Customer Satisfaction”, ce măsoară gradul de satisfacere a clienţilor. Conform statisticilor realizate, în atelierele în care programul de tinichigerie-vopsitorie TSM este abia la început, media scorurilor obţinute este de 89,1%. Prin comparaţie, la Toyota Suceava atelierul certificat are un grad de apreciere de 98%.
Reprezentanţii Toyota au mai precizat că un client care achiziţionează o maşină primeşte 12 ani de garanţie la caroserie.