Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
vineri, 17 feb 2012 - Anul XVII, nr. 39 (4944)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9762 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,717 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Interese obscure

Desfiinţarea Regulatorului de Circulaţie Suceava, o nouă lovitură care se vrea aplicată la calea ferată

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Regulatorul de Circulaţie Suceava, prin intermediul căruia sunt îndrumate şi direcţionate anual zeci de mii de trenuri, este pe punctul de a se desfiinţa. Decizia a fost luată în birourile de la Bucureşti, fără a se ţine cont de realităţile din teren.
„Se doreşte desfiinţarea Regulatorului de Circulaţie Suceava printr-o aşa-zisă reorganizare. Aceasta echivalează cu desfiinţarea acestui punct de control şi coordonare a traficului pe cea mai întinsă zonă naţională, de la Paşcani, la Ilva Mică”, au precizat ceferiştii suceveni.
Practic, oamenii care lucrează la Regulatorul de Circulaţie Suceava acoperă integral tot ceea ce mişcă pe calea ferată în judeţele Suceava şi Botoşani şi, parţial, în Iaşi şi Bistriţa-Năsăud. Este vorba de cea mai întinsă şi complexă zonă de trafic feroviar din România, pe o distanţă de 500 de km de cale ferată. Anual, prin intermediul Regulatorului de Circulaţie Suceava sunt coordonate zeci de mii de trenuri. De exemplu, anul trecut au fost analizate la îndrumare 55.027 de trenuri, din care fără întârzieri au fost 54.134, adică 98,38%.
Toată această muncă s-a desfăşurat cu 37 de angajaţi, o mare parte dintre ei fiind nevoiţi să facă naveta de la 40-50 km.
„Prin mutarea întregii structuri decizionale la Iaşi, aşa cum se doreşte, există riscul ca deciziile de coordonare sau supraveghere feroviară să nu mai fie luate cu aceeaşi operativitate, profesionalism şi în necunoştinţă de cauză. De asemenea, Regiunea Nord-Est va fi privată de singura structură de conducere şi dirijare a traficului feroviar din zonă. În felul acesta se pierde o relaţie directă de colaborare cu organismele specializate ale statului, acestea fiind private de informaţii de maximă importanţă”, au mai arătat ceferiştii suceveni.
O altă problemă a mutării centrului de comandă al Regulatorului de Circulaţie la Iaşi ar fi obligarea salariaţilor acestei structuri la o navetă de 300 de km dus-întors, ceea ce ar putea afecta şi randamentul persoanelor implicate.
Prin Regulatorul de Circulaţie Suceava se gestionează activitatea feroviară spre Bucureşti, Transilvania, dar şi spre Ucraina, acoperindu-se în acelaşi timp şi alte situaţii urgente, cum ar fi defectarea unor locomotive sau a unor instalaţii feroviare, furturile din infrastructură, blocarea unor vehicule pe diverse pasaje de cale ferată, dar şi probleme generate de calamităţi naturale, cum ar fi inundaţii sau viscol.
Ceferiştii suceveni fac un apel la toate persoanele cu funcţii de răspundere să reanalizeze oportunitatea reorganizării Regulatorului de Circulaţie Suceava, considerând că importanţa strategică a acestuia trebuie să primeze în faţa unor interese obscure.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Desfiinţarea Regulatorului de Circulaţie Suceava, o nouă lovitură care se vrea aplicată la calea ferată.
 Vizualizări articol: 997 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 4.30/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 4.3 din 10 voturi
Desfiinţarea Regulatorului de Circulaţie Suceava, o nouă lovitură care se vrea aplicată la calea ferată4.3510

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Portocala Mecanica trimis de
(17 feb 2012, 14:21:36
SA TRAITI BINEEEEEEE !
2.   Se mai poate spune ca... trimis de
(17 feb 2012, 17:26:23
Pe cei de la Bucuresti nu-i intereseaza cum traiesc cei din provincie. Pentru ei sa fie bine. Unii se laudau ca fac locuri de munca... Unde? Statul roman nu stie sa-si gestioneze banii asa ca vand tot. Vezi sectiile de circulatie Dornesti - Putna, Darmanesti - Gura Humorului si multe altele. Va dati seama ca judetul Suceava ramane fara locuri de munca, asta inseamna si fara bani, fara putere de cumparare s.a.m.d.
Oare dl. Flutur nu poate lua vreo decizie sau se teme de "CAPITAN"
CAT VOM MAI PUTEA RABDA...
3.   Sistem perimat trimis de
(17 feb 2012, 20:01:03
la cate trenuri mai sant te miri ca inca l-au mai lasat sa functioneze dupa inchiderea celui de la marfa.Oricum era neperformant,circulatia trenurilor se face in lumea buna pe calculator,sisteme de GPS etc
4.   Wowowowowow, interese obscure trimis de
(17 feb 2012, 21:26:11

Azi, nimic interesant?
Nu ati mai primit de la prietenii d-voastra nici un pont?
Ca apoi sa incepeti sa fabulati in acest ziar?
Sa faceti o intreaga telenovela?
5.   Repetabila povara trimis de
(18 feb 2012, 10:26:19
Daca nu se iau masuri radicale,daca nu veti gasi urgent un Vasile Roaita,cei ce azi distrug sistematic cfr-ul,maine,probabil vor fi cautati de interpol,extradati si pusi in libertate(vezi cacealmaua Nicolaiciuc).Nu sunteti uniti,ca de altfel aceeasi boala o are toata natiunea.Nu pot sa cred... ,cu ce putere e inzestrat acel maldar de celulita de laBucuresti sau de unde o fi el,care cu un pix,lasa oameni fara servici??????Fratilor,asta e o forma moderna de genocid,nu te impusca,te lasa fara servici si te stingi incet si sigur.In tarisoara asta mafiota cu economie subterana,singura vina pe care o poti avea, e daca te nasti viu si devii cetatean roman.Oricum,termina cfr-ul,si ceva putin ce mai au de terminat,si de la 1 aprilie vor monta pe nasul fiecarui cetatean al acestei patrii,aparate ce vor masura cantitatea de aer respirat pe care-l vom plati functie de consum.Am glumit,aparatele se monteaza incepand cu 1 mai,asa ca zambiti,maine va fi mai rau.

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei