Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 25 ian 2012 - Anul XVII, nr. 19 (4924)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9766 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7317 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

De-a râsu’ plânsu’

Şi-a reziliat contractul cu RCS&RDS, dar i-au venit acasă facturi de plată

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Reprezentanţii SC RCS&RDS SA şi-au dat în petec faţă de un abonat care îşi reziliase contractul cu firma respectivă, continuând să-i trimită facturi. Tărăşenia nu s-a terminat aici, iar cei de la RCS&RDS au considerat că este cazul să-i trimită „rău-platnicului” şi o notificare. Potrivit hârtiei trimise pe 25 octombrie 2011, suceveanul era somat să plătească, „de urgenţă, suma de 211,76 lei, în termen de 10 zile de la primirea prezentei, sumă ce reprezintă debitul facturat până la momentul trimiterii notificării şi anume contravaloarea serviciilor de internet/telefonie/catv/digi”.
Şi pentru a fi şi mai credibili că nu este de glumă cu neplata restanţelor, reprezentanţii RCS&RDS au anunţat că pot folosi „toate mijloacele legale -executare silită, poprire asupra veniturilor dumneavoastră salariale, sechestru asigurator asupra tuturor bunurilor dumneavoastră mobile şi imobile”.
De cealaltă parte, suceveanul s-a arătat consternat de toate ameninţările pe care le-a primit, mai ales că relaţiile contractuale între el şi firma amintită încetaseră încă din luna august a anului trecut.
Fostul client al RCS&RDS a explicat: „Am fost nemulţumit de anumite servicii prestate de ei şi am cerut rezilierea contractului. Am depus şi o cerere în acest sens, pe 1 iulie 2011, la care nu am primit nici un răspuns. Spre surprinderea mea, câteva luni mai târziu m-am trezit cu o factură de plată. Fireşte că nu am achitat un serviciu de care nu am beneficiat. Cireaşa pe tort a fost la sfârşitul lunii octombrie, când am primit această notificare”.
Şi pentru că se ştia „curat”, suceveanul a depus şi o plângere la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Suceava. Răspunsul i-a venit acum câteva zile şi nu face decât să confirme că a avut dreptate: „În urma verificărilor efectuate s-a constatat că cererea dumneavoastră de reziliere a fost înregistrată de către SC RCS&RDS SA în data de 01.07.2011. Conform clauzelor contractuale, operarea cererii de reziliere se face începând cu data de întâi a lunii următoare, astfel contractul dumneavoastră trebuia să înceteze la data de 01.08.2011”.
Pentru că nu i-a reziliat suceveanului contractul, firma de internet, telefonie şi cablu a fost amendată şi s-a dispus recalcularea sumei facturate în mod eronat.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Şi-a reziliat contractul cu RCS&RDS, dar i-au venit acasă facturi de plată.
 Vizualizări articol: 5695 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 4.14/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 4.1 din 14 voturi
Şi-a reziliat contractul cu RCS&RDS, dar i-au venit acasă facturi de plată4.1514

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   De UPC ai auzit? trimis de
(25 ian 2012, 11:14:02
Exista UPC! ...
1.1  RE: De UPC ai auzit? trimis de
(25 ian 2012, 12:02:58
Chiar nu vreau sa fac reclama la UPC, dar eu, personal, sunt foarte multumit de serviciile lor. In primul rand calitatea imaginii programelor este optima fata de RDS unde e jalnica (am vazut la un vecin si am ramas socat, chiar l-am intrebat: "Tu platesti un serviciu de cablu in care programele se vad cu dungi si purici?"). Apoi preturile pachetelor de la UPC au devenit in ultimul timp foarte competitive. Chiar daca RDS-ul a facut o campanie agresiva de "smulgere" a clientilor de la UPC (cei de la RDS imi bateau la usa in fiecare zi si ma stresau cu ofertele lor), eu n-am renuntat la UPC, pentru ca n-am vrut sa renunt la calitate pentru o ieftineala de pachet la o calitate deplorabila.
1.2  RE: De UPC ai auzit? trimis de
(25 ian 2012, 12:37:04
Nu faci reclama deloc - se si vede. Internet-ul de la UPC merge extrem de prost. Prost de tot ! Nici nu se compara cu cel de la RDS. Cat priveste calitatea semnalului la TV, daca tu ai probleme cu cablul, cu mufa de la TV, sau altele - e problema ta, nu a firmei. Deci nu faci reclama ... Eu sunt client Romtelecom si sunt foarte multumit. Am avut si UPC, Sonic, RDS. RDS nu se poate unde stau eu, deci acum am RTC. Si sunt foarte multumit cu ei ! Iar cu rezilierea contractului, chestiunea nu este unilaterala - tu ii anunti si ei sunt obligati sa rezilieze. E valabil la orice firma. Daca ai perioada contractuala clar precizata, rezilierea se face cu plata unor compensatii. Deci ochii pe contracte si lasati vrajelile ieftine.
1.3  RE: De UPC ai auzit? trimis de
(25 ian 2012, 13:06:31
IREAL - Vezi ca lucrez mult pe Internet la modul profi si nu stii ce vorbeti ... nu compara tu metropolitanul si p2p cu ce inseamna Internet. RDS are cea mai instabila conexiune tocmai datorita modelului de business "investitii in banda cat mai mici, clienti cat mai multi" si cand stau mai multi pe net lucrezi din parti... au cumparat toate retelele locale si nu aveau oameni la service sunase un prieten ca nu-i mergea netul de o zi si raspunsul a fost: "Am inregistrat sesizarea dumneavoastra daca in termen de 24h nu se rezolva problema de la sine va rugam sa unati si vom trimite o echipa" ca sa vei nu s-a rezolvat de la sine si a stat omul fara net ~4 zile ...
1.4  RE: De UPC ai auzit? trimis de
(25 ian 2012, 15:52:57
Eu nu stiu prin ce parte a Sucevei stati insa eu am un Fiberlink2 in Obcini si merge ceas de aproape 1 an.
UPC am testat de-a lungul a cativa ani in 2 orase din 2 zone diferite ale tarii: viteze foarte mici, metropolitan inexistent (si cand te mai folosesti de torrente, se simte) plus tot felul de probleme cu modemul ala al lor care uneori se gasea la 00:00 sa se reseteze si sa ma lase cu ochii-n soare.
RTC-ul am avut, de asemenea, cativa ani si este stabil (extrem de rar am ramas fara servicii) insa raportul viteza oferita/valoare abonament este total in detrimentul RTC.
Insa oricum ar fi, atat RTC cat si UPC sau RDS sunt companii care ofera abonamente Internet la un nivel mult superior multor tari. E de ajuns sa mergeti in vestul Europei si va veti da seama. Am prieteni in Arabia care, pe langa faptul ca platesc sume uriase (comparate cu ale noastre) ar fi dispusi sa plateasca dublu doar pentru o conexiune mai buna (peste 1-2 MB/s) si stabila. Asa ca sa zicem mersi si pentru ce avem acum.
...parerea mea.
1.5  RE: De UPC ai auzit? trimis de
(25 ian 2012, 19:32:17
Uite, eu am avut probleme cu UPC-ul. Am renuntat la ei, si tot mi-au facturat cateva luni, plus taxa de debransare. Nu am apelat la institutiile abilitate pentru a-mi face dreptate, deoarece nu am timp de pierdut cu asa ceva.
Am rezolvat-o foarte simplu: nu ii bag in seama, iar daca apar pe la usa mea, dau drumul la caine.
2.   Orange bluf trimis de
(25 ian 2012, 11:22:48
Cu RDS sunt probleme? La Orange ca sa vorbesti la telefon de-acasa trebuie sa iesi cu capul pe geam, cat despre internetul mobil nici vorba sa functioneze (in Obcini); in schimb, daca intri pe site-ul lor si verifici semnalul telefonic si de internet de pe strada ta apare ca excelent!!! Niste mincinosi si hoti!
3.   RDs... trimis de
(25 ian 2012, 11:26:08
Nici cu plata salarilor la agentii de tern nu stau prea bine, eu de un an astept niste bani.. si pot astepta inca mult si bine...
3.1  RE: RDs... trimis de
(25 ian 2012, 13:15:10
Era de asteptat RDS are datorii "RCS are datorii de 762 milioane de euro (date conform site-ului Ministerului Finantelor)" apoi vin cu exercitii de marketing cum ca vor cumpara UPC cand ei iau credite sa plateasca creditele vechi... era plin de agenti dintrastia de teren eu ams tat de vorba cu vreo 4 ... bine si cartierul era plin de afise mai toate puse ilegal... si apropo de ilegal dupa ce au facut cei de la rds reteaua a trebuit sa-mi curat curtea de capete de cabluri de fibra optica... niste tarani!
4.   Clasic trimis de
(25 ian 2012, 12:11:17
Sindromul post-monopol. Firma in loc sa-si mentina competitivitatea, face abuz si trage de standardul de calitate al produselor.
5.   Am patit si eu trimis de
(25 ian 2012, 12:30:33
Exact acelasi lucru l-am patit si eu cu RCS&RDS. In 2011 mi-a venit exact aceeasi notificare ca am de plata un abonamet de net de prin 2007, care l-ar fi preluat ei de la o veche firma de cartier. Povestea e lunga, dar problema e ca OPC Suceava cred ca e mana in mana cu aceasta firma. Am facut plangere la OPC, am depus acte doveditoare ca eu am dreptate, si OPC mi-a raspuns ca nu-mi pot rezolva problema ca e veche. Am preferat sa platesc suma de 175 lei decat sa merg in instanta. Problema e urmatoarea: cand sunt dovezi clare ca OPC NU_SI FACE DATORIA, cui ne adresam? Ca in instanta nici atat nu avem castig de cauza, si nici bani si timp nu avem pentru asa ceva. Si inca ceva: orice sesizare ai face la RCS&DRS, nu primesti raspuns. Am cred ca 3 sau 4 astfel de sesizari, cu numar de inregistrare, la care nu am raspuns. Si ce e mai trist, ca CHIAR DACA NU MAI ESTI CLIENTUL LOR, figurezi in baza lor de date ca si CLIENT ACTIV. Mi se pare un abuz. Si acest lucru l-am sesizat la OPC, dar si de acolo...NIMIC. Toti sunt intr-o increngatura si o furaciune, care nu ne duce decat in situatii explozive. Si poate atunci or vedea si ei ca nu suntem chiar asa de usor de prostit.
5.1  RE: Am patit si eu trimis de
(25 ian 2012, 13:23:39
Si eu am patit dupa vreo 7 ani venisera ca as avea de platit x suma pentru un abonament de dial up... la care achitasem si taxa de reziliere.. dar nu am achitat nimik si i-am rugat sa se adreseze instantelor competente... nu au facut asta..
Cand mai ai probleme sa incerci sa contactezi si  ☭  ϑ isi fac treaba cel putin asa a fost in cazul meu cu operator de telefonie mobila
5.2  RE: Am patit si eu trimis de
(25 ian 2012, 19:34:56
Nu stiu cum sa va spun care dupa trei ani nu prea mai au ce sa-ti faca. Pur si simplu nu ii bagi in seama. Te suna, le spui ca ai platit, si le inchizi telefonul. sau ceva de genul: ac' ma duc la caserie sa platesc.
6.   Din categoria articole contra cost... trimis de
(25 ian 2012, 12:37:19
...ziaristul nostru ne povesteste un nou abuz al cablistilor suceveni. Recomandam calduros scriitorului sa consulte "CODUL DEONTOLOGIC AL ZIARISTULUI ADOPTAT DE CLUBUL ROMAN DE PRESA" din care citam:
"art.3 - Ziaristul nu are dreptul sa prezinte opiniile sale drept fapte. Stirea de presa trebuie sa fie exacta, obiectiva si sa nu contina pareri personale." - mai sus nu e cazul, deoarece articolul incepe cu o parere pur personala: "Reprezentanţii SC RCS&RDS SA şi-au dat în petec faţă de un abonat care..."
"art.5 Ziaristul va da publicitatii punctele de vedere ale tuturor partilor implicate" - din nou nu se poate aplica asupra scrierii de mai sus.
Pana la urmatoarea "dedicatie", toate bune!
7.   Sa nu mai auzim de UPS cit vom mai trai! trimis de
(25 ian 2012, 17:03:42
Sa nu mai auzim de UPS cit vom mai trai!

Au fost cea mai urâta perioada a vietii noastre si a televiziunii prin cablu… când lunar ni se mareau preturile abonamentului si aroganta lor era din ce in ce mai de nesuportat!

Trei luni am fost fortat in fel si chip sa merg sa le explic de ce vreau sa reziliez contractul.
Momente de cosmar pentru mine si azi dupa 6 ani!

Mie, unul, mi-a facut o viata amara si un trai nefericit!
7.1  RE: Sa nu mai auzim de UPS cit vom mai trai! trimis de
(25 ian 2012, 18:00:49
UPS adika UPC?, poate nu ai auzit dar ASTRAL era romanesc iar UPC este dupa ce a fost achizitionat de Liberty Global (prin UPC) cel mai mare provider de Internet in afara US... tu compari astralu de acum 6 ani cu UPC.. BRAVO te pricepi!
8.   UPC trimis de
(25 ian 2012, 23:35:48
UPC e cel mai prost provider . Am net de la ei si imi mai in fiecare zi, in plus de asta ma suna si imi baga oferte contracost pe gat !
9.   Nationalizarea trimis de
(26 ian 2012, 09:04:31
upc-ul este cel mai nesimtit si hot cablist pe piata autohtona. mi-au preluat reteaua , cu un cablu cumparat de mine , de la astral si si-au mai pus si trei abonati. calitatea imaginii era opaca iara facturile cresteau de la luna la luna. I-am reclamat la opc fiindca nu au vrut sa-mi instaleze internet , iar dupa ce am renuntat la ei ,am patit exact ca si cel descris in articol. opc -ul l-a amendat dar atat ,am fost somat sa platesc restantele serviciilor neefectuate si atat. nevrand nici astazi sa-mi restituie cablul. O multinationala hoata care profita de saracia noastra. Singura solutie NATIONALIZAREA SI FUGARIREA HOTILOR DIN ACEASTA TARISOARA BOGATA DAR FARA MINTE CACI DUMNEZEU NU A MAI AVUT SA NE DEA SI NE-A DAT DIPLOME.
10.   Rezolvare trimis de
(26 ian 2012, 10:24:30
Ia un patent si taie tot.. o sa-ti b.ele.as,ca maciuca...ceilalti nu le pletiti nimic ..nu pot sa faca nimic...

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei