După ce s-au „plantat” indicatoare de interzicere a opririi în faţa principalelor magazine şi unităţi comerciale, din municipiul Câmpulung Moldovenesc, dar şi pe principala arteră care traversează oraşul, după ce s-a dat mână liberă „hingherilor” de maşini, aduşi de la Botoşani, chipurile, să facă ordine în trafic, câmpulungenilor li se mai pregăteşte o surpriză: vor trebui să plătească şi pentru parcările dintre blocuri.
Acest lucru este prevăzut chiar în contractul de concesiune a serviciului public de amenajare, întreţinere şi exploatare a locurilor de parcare de pe raza municipiului Câmpulung Moldovenesc, serviciu care a ajuns pe mâna fostului viceprimar Ovidiu Tudorici, cel care a iniţiat toată afacerea pe vremea când făcea parte din conducerea primăriei.
Tudorici, care l-a cooptat în afacerea parcărilor şi pe Iulian Juncănaru, şeful “hingherilor” de maşini, şi-a anunţat recent intenţia de a intra în exploatare şi parcările dintre blocuri, aşa-zisele parcări de reşedinţă.
“Vor fi parcări pentru locatarii blocurilor din zonă. Primii care au dreptul sunt cei din blocul de lângă parcare. Apoi, dacă sunt solicitări şi din alte părţi, numai în condiţiile în care renunţă mai mulţi din zonă, se va organiza o licitaţie, dacă sunt mai mulţi pe un loc. Primăria ne dă infrastructura, restul, amenajarea, întreţinerea şi exploatarea îl facem noi. Aici intră marcaje, semne de circulaţie, curăţenie... astea le preluăm noi”, ne-a declarat Ovidiu Tudorici.
Cât vor trebui să plătească câmpulungenii
Potrivit contractului semnat în vara lui 2008 între primarul Gabriel Constantin Şerban şi Wili Victor Zettel, administratorul din acea vreme al firmei SC Eco Paper SRL, taxa pentru fiecare loc din parcările dintre blocuri este de 85 de lei pe an, iar pentru persoanele juridice, de 140 de lei pe an.
Între timp, SC Eco Paper SRL a fost preluată de Ovidiu Tudorici şi soţia sa, în afacere intrând ca asociat şi Iulian Juncănaru, patronul firmei SC Hi Speed Recovery SRL, firma din Botoşani care a primit undă verde de la primărie să ridice maşinile parcate neregulamentar.
Dată fiind relaţia de prietenie dintre Wili Victor Zettel şi Ovidiu Tudorici, multe voci din Câmpulung Moldovenesc susţin că primul a fost doar un interpus în această afacere ale cărei baze au fost puse pe vremea când Tudorici era viceprimar.
La Câmpulung, sunt taxate şi autobuzele pentru fiecare staţie în care opresc
Una peste alta, la Câmpulung Moldovenesc, problema parcărilor a fost o prioritate a autorităţilor locale, înaintea celorlalte probleme cu care se confruntă câmpulungenii. Într-un oraş cu majoritatea străzilor pline de gropi, blocuri ANL finalizate, dar nelocuite din lipsa utilităţilor, cu mii de localnici care se încălzesc încă la sobă, cu stive de lemne pe lângă bloc, cu mirosuri insuportabile, mai ales vara, de la staţia de epurare, afacerile cu „hingherii” de maşini şi locuri de parcare doar contra cost sunt cât se poate de suspecte.
La Câmpulung, potrivit aceluiaşi contract amintit anterior, până şi operatorii de transport public local trebuie să plătească 100 de lei pe lună – taxă de închiriere staţie.
În prezent, în Câmpulung, sunt patru parcări cu plată, cu aproximativ 100 de locuri de parcare, taxa de parcare fiind de 1,5 lei/oră/mijloc de transport.
( 3 dec 2011, 12:06:00
E inutil să te mai plângi ( fiindcă ... nu se mai poate )
Trezeşte-te , mai întâi ! tu ( şi-ai tăi) faci hipnoterapie
Şi nu doar voi , defapt o mare parte din Românie
Trăim într-o lume dură şi plină de .. influenţe
De aparenţe , minciună ... muuultă minciună
Şi ( dacă n-ai observat ) de foarte multe “coincidenţe”
Mai că-ţi vine-a spune : sunt sănătosul dintr-o lume nebună
Şi totuşi te situezi de cealaltă parte a norocului
ANAF-ul ( anafura băsistă) te caută cam des
Eşti doar un român cu speranţa-ngropată’n spatele blocului
Eşti un român în România lor , nu ai înţeles ? ? ?